خداحافظی غیرمنتظره رهبر لیگ یک


سرویس خبر شماره: 1921312
27 آوریل 1402 ساعت 08:26
9.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

زهیقی: در فصل آینده طرفدار شمس آذر خواهم بود.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین از پایان همکاری خود با این باشگاه خبر داد.

خداحافظی غیرمنتظره رهبر لیگ یک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید دخی که در اولین سال تجربه مربیگری خود توانست شمس آذر قزوین را با اختلاف قابل توجهی نسبت به رقبای خود صدرنشین لیگ یک کند و مجموعه صعود به لیگ برتر را به دست آورد. لیگ برتر حالا بعد از یک سال حضور در آن تیم اعلام کرده که کرد فصل آینده در نقش او نخواهد بود.

سعید دقیقی تاکید کرد: در هر پستی که قرار بگیرم تا پایان فصل به عنوان سرمربی و سپس شهروند در کنار شمس آذر خواهم بود.

سرمربی شمس آذر قزوین در نشست خبری خود گفت: با تمام توان در مسائل فنی و مدیریتی تا پایان فصل در کنار برادران عزیزم خواهم بود تا این تیم بتواند ریشه هایی را که در بین دوندگان است دنبال کند و افزایش دهد. به بهترین شکل و قوی تر ادامه دهید.”

شمس آذر سرمربی یادآور شد: وظیفه من این است که در جایی که از نظر بازی و تمرین به من اعتبار داده است با تمام وجود کمک کنم. وظیفه من به عنوان یک شهروند در قزوین مربیگری است و تا پایان فصل به کار خود ادامه می دهم و تلاش خواهم کرد و در آینده نیز هر فرصتی پیش بیاید در خدمت بزرگواران استان مرکزی خواهم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

زهیحی که تیمش در دیدار شب گذشته لیگ برتر در خانه یک پارس اصفهان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و شمس آذر قزوین را با یک امتیاز از لیگ برتر فاصله داشت، با انتشار بیانیه ای از جدایی خود در پایان فصل خبر داد. کنفرانس بعد از بازی