رایزنی مربی آبی ها و دار و دسته 4 نفره اش برای برون رفت از بحران! / همه چیز به سرعت تغییر کرد


گراهام پاتر، سرمربی چسلی با سزار آزپیلیکوئتا، تیاگو سیلوا، جورجینیو و متئو کواچیچ، سرمربی تیم اصلی صحبت کرده است که چگونه می تواند چلسی را به مسیر خود بازگرداند.

پاتر گفت: «دیروز با تیاگو، آسپی، جورجی و کووا زیاد صحبت کردم و گفتگوی عالی داشتیم. آنها دوباره ویژگی های مثبت خود را نشان دادند. آنها صادق بودند و به راحتی نگرانی های خود را بیان می کردند و مسئولیت های خود را تقسیم می کردند. فکر می کنم در جایی هستیم که می توانیم جلو برویم. تیم بسیار با تجربه است. بازیکنان صادق هستند و می خواهند مسئولیت را بر عهده بگیرند. آنها می خواهند پیشرفت کنند و پیروز شوند. ما خیلی خوش شانسیم.

اما در عین حال در شرایط بسیار سختی قرار داریم و چالش هایی که وجود دارد روی بازیکنان هم تاثیر می گذارد. آنها هم انسان هستند. آنها برای انجام کارشان دستمزد می گیرند، اما ربات نیستند. همه هنوز تحت تاثیر نتایج و اتفاقاتی هستند که در جریان تغییر و تحول باشگاه رخ می دهد. “اما من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.”

رایزنی مربی آبی ها و دار و دسته 4 نفره اش برای برون رفت از بحران!  / همه چیز به سرعت تغییر کرد

این دیدار در زمین تمرین برگزار شد و چلسی در تلاش برای آماده شدن برای مالک جدید بود. پاتر با وجود عدم فرم و خروج از هر دو جام داخلی، مدعی است که تحت مدیریت تاد بولی مالک باشگاه عملکرد خوبی دارد.

‘ژوائو فلیکس’ مهاجم اتلتیکو تا پایان فصل با انتقالی موقت به ارزش تقریبا 10 میلیون پوند به این تیم پیوست. پاتر به زودی متوجه خواهد شد که آیا ستاره پرتغالی واجد شرایط بازی در کلبه کریون است یا خیر. پاتر گفت: “او بازیکن با کیفیتی است، او می تواند در یک سوم پایانی تفاوت ایجاد کند، او جوان است اما تجربه خوبی دارد.” او بازیکنی با کیفیت است و به همه کمک می کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با او هستیم.”

رایزنی مربی آبی ها و دار و دسته 4 نفره اش برای برون رفت از بحران!  / همه چیز به سرعت تغییر کرد

سرمربی سابق برایتون همچنین فاش کرد که بازسازی چلسی سخت ترین کار در فوتبال است. وی افزود: 20 سال است که این باشگاه به شکل خاصی اداره می شود و مدیریت باشگاه واقعاً خوب پیش می رفت، من برای مالکیت قبلی و دستاوردهای آنها احترام زیادی قائل هستم، متأسفانه آنها دیگر آنجا نیستند و اکنون مالکان جدیدی داریم و اوضاع خیلی سریع تغییر کرده است، تغییرات بسیار زیاد بوده است، نمی توان انتظار داشت که با کادر جدید، ساختار و افراد جدید، اوضاع به سرعت به حالت عادی برگردد. این واقعاً سخت ترین کار در فوتبال است؛ به دلیل تغییر مالکیت و انتظارات باشگاه “خیلی چیزها از دست رفته است و باید تلاش کنیم تا همه چیز را بازسازی کنیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی