رفع ابهام بزرگ استقلال برای جذب بازیکن خارجی

به گزارش “ورش سه”، بازار نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده و ساپینتو هنوز موفق به جذب بازیکنان مورد نظر خود نشده است. زمانی که مدیران استقلال در تلاش برای جذب بازیکنان خارجی بودند، اخبار و شایعاتی مبنی بر محرومیت این تیم از جذب بازیکنان جدید منتشر شد که باعث نگرانی هواداران شد.

در واقع رای اولیه فیفا با اعتراض آبی ها مواجه شد و تا زمانی که دادگاه CAS این پرونده را مختومه اعلام نکند، شکایت استراماچونی از استقلال به عنوان پرونده قطعی تلقی نمی شود، زیرا شکایت همچنان ادامه دارد و به نتیجه نمی رسد. تکیه بر.


سرویس خبر شماره: 1867897
11 فوریه 1401 @ 20:11 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در انتظار تصمیم دادگاه CAS، آبی ها مشکلی ندارند

ناگهان باشگاه استقلال پس از پرداخت مطالبات میلیچ و پین مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و باید دید بالاخره علی فتح الله زاده و سایر مدیران این تیم چه زمانی بازیکن خارجی جدید خود را معرفی خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تا زمانی که دادگاه CAS رای پرونده استراماچونی را اعلام نکند، استقلال برای جذب بازیکن خارجی مشکلی نخواهد داشت.

رفع ابهام بزرگ استقلال برای جذب بازیکن خارجی

با این حال پیگیری روزنامه نگار ورزشی برای سه تن از مدیران فدراسیون فوتبال چیز دیگری را نشان می دهد. با اطلاعات به دست آمده مشخص شد تا زمانی که دادگاه عالی ورزش یا CAS رای نهایی در خصوص شکایت آندره آ استراماچونی از استقلال را صادر نکند، این تیم برای جذب بازیکن خارجی مشکلی نخواهد داشت.

ماجرا از این قرار است که سال گذشته فدراسیون فوتبال مصوبه ای برای جذب مربی و بازیکن خارجی صادر کرد که بر اساس آن باشگاهی که پرونده ای با تصمیم قطعی در فیفا دارد قادر به جذب بازیکن یا مربی خارجی نیست و برخی رسانه ها به این موضوع اشاره می کنند. با توجه به اینکه فیفا تصمیم سرمربی سابق آبی ها را منتشر کرد، مدعی شد دست سران باشگاه در این زمینه بسته شده است.