زمان بسته شدن پنجره استقلال مشخص شد/ آیا امکان اضافه شدن 3 ستاره آبی به لیست وجود دارد؟

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و پس از 5 تعویق در اعلام تصمیم استراماچونی، سرمربی سابق ایتالیایی باشگاه استقلال، سرانجام دادگاه داوری ورزش (CAS) روز گذشته رای فیفا در این مورد را تایید کرد که بر اساس آن، باشگاه استقلال به عهده او بود. پیگیری به وکلای خارجی سپرده شد، علاوه بر مطالبات سرمربی ایتالیایی، وی باید جریمه تاخیر در اعتراض به دادگاه CAS را نیز بپردازد. بر اساس رای صادره، باشگاه استقلال موظف به پرداخت مبلغ تقریبی یک میلیون و چهارصد هزار دلار است، البته سامی معاون حقوقی باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد که این تصمیم پس از محاسبه خسارت 1.5 میلیون یورو خواهد بود. . برای تاخیر در پرداخت
پس از اعلام رای استراماچونی، برخی رسانه ها از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال خبر دادند و بر اساس این خبر محمد محبی و همچنین مهدی قیدی و احتمالا کاوه رضایی که هنوز قرارداد خود را به صورت رسمی با استقلال امضا نکرده اند، به میدان آمدند. باشگاه. برای حضور در پنجره بسته بازیکنان آبی پوش در فصل جدید محروم خواهند شد. با پیگیری های انجام شده مشخص شد که این تصمیم پنجشنبه هفته گذشته از سوی دادگاه عالی ورزش و در همان روز به باشگاه استقلال ابلاغ شده است و از آنجایی که طبق تصمیم اولیه فیفا مقرر شد باشگاه استقلال داشته باشد. 30 روز برای پرداخت این پول پس از اعلام نهایی حکم، استقلالی ها تا 28 شهریور فرصت دارند با تسویه حساب با این سرمربی ایتالیایی از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود جلوگیری کنند.
همچنین برخی رسانه ها از توافق با استراماچونی مبنی بر تعویق پرداخت و یا تقسیم مبلغ اعلام شده در این تصمیم خبر دادند، در حالی که اگر قرار بود این کار انجام شود، قطعا قبل از شکایت باشگاه استقلال در دادگاه عالی انجام می شد. دادگاه ورزش. و بین وکلا این باشگاه با استراماچونی به توافق رسید و دیگر اعتراضات و عواقب این حادثه مطرح نشد. بنابراین، توافقی که در این مورد انجام شده است، صحت ندارد.
تیم حقوقی باشگاه استقلال نیز گزارش می دهد که پرونده میلیچ و حکم هفته گذشته فیفا نیز به دادگاه عالی ورزش ارجاع می شود تا استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن کروات وقت بخرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال