ساوتگیت موهای ما را از تیم کی روش درآورد

سرمربی تیم ملی انگلیس که این روزها هجمه سنگینی را پشت سر گذاشته است، تلاش می کند تا پیش از آغاز بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان، صندلی خود را از دست ندهد و در 30 نوامبر در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف ایران و کارلوس کی روش هدایت بینگ می رود. مسئول سه شیر

با این حال او مسافت 915 مایلی لندن و ورزشگاه ومبلی را تا وین طی کرد و برای تماشای بازی تیم ملی ایران مقابل سنگال، اولین حریف جام حذفی، به ورزشگاه موشن اینوست آرنا، ورزشگاه خانگی تیم اتریشی آدمیرا واکر رفت. قطر را ارزیابی کند

انگلیس که سقوطش به دسته B لیگ ملت های اروپا قطعی شده است، شب گذشته در آخرین بازی خود موفق به پیروزی نشد و مقابل آلمان به تساوی 3-3 دست یافت تا انتقادات از تیم ساوت گیت بیشتر شود. گل دقیقه 87 کای هاورتز باعث شد سرمربی 52 ساله واتفورد از رکود بزرگ خارج نشود.


سرویس خبر شماره: 1845475
05 مهر 1401 ساعت 21:03 |
153.5K امتیاز خبر|

18نقطه نظر

In Motion Invest Arena اتریش

حالا با تساوی مقابل قهرمان آفریقا، ساوتگیت بیش از هر زمان دیگری می‌داند که این اشتباه بزرگی بود که او و رسانه‌های انگلیسی، از جمله مجله سان، در قرعه‌کشی جام جهانی مرتکب شدند تا تیم کیروس را راحت کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

برد مقابل اروگوئه زنگ خطری برای ساوت گیت و تیم 1.34 میلیارد یورویی اش بود و به همین دلیل این سرمربی ترجیح داد به جای آنالیز عملکرد ستارگان ایرانی به موشن اینوست آرنا رفته و عملکرد تیم ملی را تحلیل کند. از خانه و تلویزیون ایران را تماشا کن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از نظر گرت ساوتگیت و تیمش شرایط مناسبی نیست. سرمربی سه شیرها که امید زیادی به درخشش ستاره های تیمش در قطر داشت، از سپتامبر 2016 که هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده گرفت، در بحرانی ترین وضعیت خود قرار دارد.

ساوت گیت در این سفر تنها نبود و دستیار اولش استیو هالند را با خود آورد. او در سال 2009 از چلسی به این باشگاه پیوست و در تمام آن سال ها دستیار ژوزه مورینیو، رافا بنیتز، آنتونیو کونته، روبرتو دی ماتئو، آندره ویلاس بواس و گاس هدینگ بود و در سال 2016 به تیم ملی انگلیس اضافه شد.

شکست نیمه نهایی و مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل کرواسی و بلژیک و بازی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا مقابل اسپانیا بدترین نتایج متوالی برای این باشگاه بود. انگلیس تحت مدیریت ساوت گیت، اما تیم او اکنون در 6 بازی پیروز شده است. ردیف ندید و حتی شایعاتی در مورد احتمال اخراج او و نشستن توماس توخل روی نیمکت سه شیرها وجود دارد.

گرت ساوتگیت یکی از بدترین دوران مربیگری دوران حرفه ای خود را سپری می کند. تیم او در 6 بازی متوالی پیروز نشده است که از سال 2016 که او مدیریت سه شیرها را پذیرفت، این اتفاق نیفتاده است.

شروع جام جهانی قطر با پیروزی پر گل مقابل ایران و خط و نشان کشیدن برای رقبا امیدی واهی بود که انگلیسی ها به خود داده بودند و حالا ساوت گیت که زنگ خطر را حس کرده است از همه فرصت ها برای یافتن نقاط ضعف و چه استفاده می کند. روش هایی که تیم استفاده می کند؟

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس برای تماشای بازی ایران و سنگال 915 مایل راهی اتریش شد.

ساوتگیت موهای ما را از تیم کی روش درآورد