سوال اصلی این است که چه کسی، 3 یا 4 نفر در این موقعیت؟ (تصویر)

تیم دروازه بانی ایران در جام جهانی روسیه با ترکیب علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و رشید مظاهری تشکیل شد. حالا باید نزدیک به پنج روز منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از این پنج بازیکن دروازه بان های ایران را در قطر تمرین خواهند داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852528
نوامبر 17, 1401 @ 5:08 ب.ظ
586

0نقطه نظر

کی روش و نگرانی قابل توجه در خط دروازه

سرمربی پرتغالی تیم ملی در حال حاضر علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، پیام نجز و محمدرضا اخباری را در اردو دارد. از سوی دیگر امیر عابدزاده نیز به عنوان یکی از لژیونرهایی شناخته می شود که دعوت او محتمل به نظر می رسد. با این اوصاف پنج گزینه جذاب پیش روی کی روش قرار دارد و باید دید تصمیم نهایی او چه خواهد بود. 3 نفر از این گروه را به جام جهانی می برد یا چهار نفر؟

یکی از دغدغه های کارلوس کی روش برای اعلام فهرست نهایی تیم ملی، انتخاب 3 یا 4 دروازه بان است.

سوال اصلی این است که چه کسی، 3 یا 4 نفر در این موقعیت؟  (تصویر)

یکی از تصمیمات مهم فیفا برای جام جهانی 2022 این بود که تیم ها می توانند 26 بازیکن را به این مسابقات بیاورند و آنها را در فهرست نهایی قرار دهند. در فصول گذشته لیست تیم های شرکت کننده 23 تیم بود که اکنون 3 بازیکن به این تعداد اضافه شده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از یک هفته تا اعلام لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 توسط کارلوس کی روش باقی مانده است و تب و تاب شناخت بازیکنان حاضر در قطر بالا گرفته است و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم هستند. پیش بینی ها در این زمینه .

اما تیم ملی تونس، آخرین رقیب تدارکاتی ایران، چهار دروازه بان را با خود به قطر می برد. این موضوع کاملا به سلیقه و هدف سرمربی تیم های ملی برمی گردد و باید دید تصمیم کی روش چه خواهد بود.

در روزهای اخیر برخی از تیم های حاضر در این مسابقات لیست نهایی خود را منتشر کردند. به عنوان مثال تیم های ملی برزیل، ژاپن، کاستاریکا و دانمارک هر کدام سه دروازه بان را مانند دوره های گذشته به جام جهانی آوردند و ترجیح دادند سه سهمیه اضافه به سایر پست ها اختصاص دهند.