سکوت یکی از اهالی تخت جمشید بر تخت جمشید!


سرویس خبر شماره: 1846648
13 اکتبر 1401 در 01:16 ب.ظ
4.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

برایشان آرزوی موفقیت دارم؛ این

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد شریفی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات به نساجی پیوست تا در لیگ جدید زیر نظر حمید مطهری بازی کند، در گفتگو با خبرنگار ما در مورد پیروزی چهار تیمی نساجی در هفته هفتم لیگ صحبت کرد. . بارتر گفت: بازی کیفیت بالایی داشت. تیم ما برای ارتقای روحیه اعضای تیم در هفته های آینده به این پیروزی نیاز داشت. تیم مسجد سلیمان تیم خوبی است و تیم های زیادی را اذیت کرده است اما کادر فنی آنالیز خوبی انجام داده بود و توانستیم برنده شویم.

وی در خصوص بازی هفته آینده نساجی با ذوب آهن گفت: فقط به پیروزی در این دیدار فکر می کنیم و می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم تا از عملکرد تیم راضی باشیم و هواداران نساجی از ما راضی باشند.

از شریفی دلیل جدایی اش از پرسپولیس را جویا شدیم که او پاسخ داد: در حال حاضر بازیکن نساجی هستم و نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم. فقط می خواهم بگویم در سالی که در پرسپولیس بودم هواداران خیلی با من رفتار کردند. امیدوارم این تیم امسال موفق باشد و به اهدافش برسد.

شریفی تصریح کرد: دلیل اصلی حضورم در نساجی آقای مطهری بود که خودشان پرسپولیسی بودند. من عاشق پرسپولیس بودم و این تیم را دوست داشتم اما شرایطی پیش آمد که تصمیم گرفتم به نساجی بیایم و در این تیم بزرگ بازی کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شریفی که گل چهارم تیمش را در این دیدار به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر گل خیلی خوبی زدم اما گل من حاصل تلاش کل تیم بود. ارسال توپ توسط علی شجاعی، پاس علیرضا ابراهیمی و آقا مسعود [شجاعی] ارسال؛ کار تیمی بود نه فردی.

او گفت در هفت هفته 9 امتیاز گرفت و در رده هفتم جدول قرار گرفت قطعاً همه با حمیدخان مطهری به رتبه های بالاتر فکر می کنیم و تلاش می کنیم با نتایج خوب در مسابقات آینده نساجی جایگاه بهتری در جدول داشته باشد. . .

شریفی با تمجید از حمید مطهری درباره شرایط نساجی گفت: شرایط از همه لحاظ خوب است. به نظر من باشگاه نساجی با حضور حمید خان به اهداف بزرگتری فکر می کند چرا که او مربی شایسته و شایسته ای است. اگر به سطح کیفی بازیکنان و تیم نگاه کنید، نساجی امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد. درست است که نتایج مسابقات خیلی مهم است اما ما فوتبال بازی می کنیم و با حضور مربی بزرگی مثل حمید خان از این فوتبال لذت می بریم.

محمد شریفی می گوید نساجی با حضور حمید مطهری از نظر کیفی بالا رفته و به رده های بالای جدول فکر می کند.

سکوت یکی از اهالی تخت جمشید بر تخت جمشید!