سیاوش یزدانی; ملی پوش نیست، به استقلال برگرد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش یزدانی که شاید بدبین ترین هوادار استقلال باشد، از فصل گذشته در این مرحله دیگر در تیم ملی جام جهانی حضور ندارد اما حالا در شرایطی کار خود را در استقلال دنبال می کند. حتی دور از تیم اصلی این تیم.
یزدانی که جایی در لیست استقلال برای سفر به سیرجان برای بازی با گل گهر نداشت، امروز با لباس شخصی در تمرین این تیم حاضر شد و به دلیل بیماری با این تیم تمرین نکرد.
سیاوش که سال گذشته پس از اعزام به خدمت سربازی در نیم فصل مسیر فوتبالی خود را به کلی تغییر داد، در بازگشت به استقلال هنوز فرصت حضور در ترکیب را پیدا نکرده است.
او سال گذشته با حضور اسکوچیچ به طور ثابت در اردوهای تیم ملی حضور داشت و نمایش تحسین برانگیز او در طول فصل مورد استقبال همه منتقدان قرار گرفت، او منتظر فرصتی است تا ساپینتو از او در ترکیب استفاده کند.
قطعا بازی قابل قبول غلامی و سیلوا در قلب دفاع استقلال باعث محرومیت همه مدافعان نیمکت نشین استقلال شد اما کیفیت این مدافع در صورت رسیدن به حد آمادگی می تواند شرایط را تغییر دهد.
یزدانی که سال گذشته می خواست در لیست ثابت تیم ملی حضور داشته باشد و از فرصت بازی در تیم ملی گلایه داشت، امسال وضعیت کاملا متفاوتی دارد و دغدغه هایش از ملی پوشان به تیم ملی کاهش یافته است. باشگاه. خدمه
باید ببینیم این مدافع که از محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، بالاخره شانس حضور در زمین را برای استقلال پیدا خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846565
12 مه 1401 در 07:16 ب.ظ
684

0نقطه نظر

مدافع مشهدی استقلال امروز با لباس شخصی در تمرین آبی پوشان حاضر شد.

سیاوش یزدانی;  ملی پوش نیست، به استقلال برگرد (عکس)