سیو سه امتیازی سید حسین در دقیقه 100 (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسینی با وجود بازگشت از اردو تحت فشار بالای تیم ملی و حضور مستمرش در بازی حساس مقابل سنگال، تنها با یک جلسه تمرین به ترکیب اصلی استقلال مقابل گل گهر بازگشت و توانست به خوبی خود پایان دهد. روز به آرامی، که البته کمی بدشانسی بود.

اما اوج کار سیدحسین در دقیقه 90+10 بود. جایی که گل گهر در آخرین فرصت خود فرصتی عالی و استثنایی برای گل تساوی داشت. ضربه امین قاسمی نژاد به مدافعان استقلال برخورد کرد و جلوی پای اریک بانیاما فرود آمد. او از تکل رافائل سیلوا گذشت و در موقعیت شوتزنی قرار گرفت.

حسینی که در آستانه گل تساوی گهریها مطمئن به نظر می رسید در این صحنه با تیکدری نژاد در موقعیت تک به تک قرار گرفت. حمله آبی ها با میزبانی و ضدحمله همراه شد و به همین دلیل بازیکن گل گهر با استفاده از نفوذ سلمانی توانست در سمت راست به موقعیت ایده آلی دست پیدا کند.

واکنش دیدنی سیدحسین حسینی در دقیقه 90+10 برد شیرین آبی ها را از دست نداد.

سیو سه امتیازی سید حسین در دقیقه 100 (عکس)

شوت پای چپ بانیاما در منطقه 6 پله ای بین کی روش استانلی و سید حسین حسینی قرار گرفت و کاپیتان آبی ها با شیرجه ای طولانی و نمایشی توپ را با یک دست متوقف کرد و سپس در رفلکس دوم به سرعت توپ را در آغوش گرفت و مانع گلزنی مهاجم برزیلی سیرجانیس شد.

در رویارویی با حسینی، تیکدری نژاد ضربه خود را با تمام توان به سمت دروازه فرستاد اما کاپیتان استقلال توانست در مقابل ضربه چالش برانگیز این بازیکن مقاومت کند اما از بدشانسی توپ به اوج رفت و تلاش برای رسیدن به حسینی. آن و جلوگیری از باز شدن دروازه شکست خورد، نتیجه این بود.


سرویس خبر شماره: 1846051
9 اردیبهشت 1401 ساعت 23:31 |
3.8K |

0نقطه نظر

کاپیتان پیروزی استقلال را حفظ کرد

سیو دیدنی حسینی در شرایطی به دست آمد که او هم از تیم اتریشی خسته شده بود و با وجود اینکه بازی به وقت اضافه می رفت، با یک سیو دیدنی دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داد تا استقلال تهران سه امتیازی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی