شایان چوب پلی وود ، چندلایی ، پلی وود روسی سوزا و سوبوک | azaran-sanat

تخته پلی وود یا تخته چند لایه پلاست به ورق چوبی چند لایه به هم چسبیده پلاستیکی و چوبی گفته می شود. در واقع پلی وود یکی از انواع فرآورده های کاربردی در استفاده از بخش های گوناگون صنعتی و ساختمانی محصوب می شود. ساختار پلی وود متشکل از سه لایه تخته مقاوم تهیه شده از مواد الیاف چوب طبیعی ، پلاستیک، و ترموپلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص می باشد. که به وسیله قرار گرفتن بر روی هم موجب ایجاد تخته سه لایی می کنند. بعضا ممکن است در بخشی از المان ها برای پایداری بشتر از لایه های بیشتری استفاده کنند.

  • بهترین جنس چوب پلاست جنسی است که باعث حفظ سلامتی انسان شود، در ترکیبات آن از مواد سمی استفاده نشده باشد و دارای وزنی سبک و دوام و ماندگاری بالایی باشد.
  • این محصولات در برابر قارچ، حشرات و خوردگی بسیار مقاوم می‌باشند.
  • بدون اینکه به نوع و کیفیت تخته سه لایی و چندلایی اشاره شود و به مصرف کننده توضیح داده شود که این کار باعث بدنام شدن تخته هفت لایی ، تخته چندلایی و سه لایی ایرانی گشته است و اغلب تخته چندلایی ها و هفت لایی های خارجی وارد بازار ایران می شوند و استفاده می شوند .
  • به کار میرود و تمام این کاربردها، از ویژگی های منحصر بفرد آن سرچشمه میگیرد.
نکته بعدی در مورد کیفیت تخته چندلایی و سه لایی و هفت لایی های فشرده شرکت آذران صنعت نحوه چیدمان لایه های تخته چندلایی و هفت لایی در هنگام تولید محصول می باشد . به طوریکه لایه ها بعد از چسب زنی باید بصورت مقطع و حالت تاروپود روی همدیگر چیده شوند تا تخته چندلایی و هفت لایی ( تخته سه لایی ) به دست آمده هم استحکام بالایی داشته باشند و هم کج و خمیده نشوند تا مشتری هنگام برش و استفاده دچار مشکل نگردد . چوب پلاست به دست آمده از مواد چوبی و مواد پلاستیکی تمام ویژگی‌های زیبایی ظاهری چوب و ماندگاری، دوام و طول عمر پلاستیک را به همراه دارد.

آیا میتوان پلای وود را خم کرد ؟

برای انتخاب ابعاد پلی‌وود‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد و می‌بایست برای ساخت سفارش شما قالب به خصوص و جداگانه ای تولید شود. ترموپلاستیک یا گرمانرم به پلیمرهایی گفته می‌شود که با افزایش دما بدون تغییر شیمیایی ذوب می‌شوند. اگر شما مي‌خواهيد چیزی ارزان قیمت اما تميزتر و پردوامی داشته باشيد کامپوزيت‌هاي جنس چوبي بهترين گزينه ی براي اين کار است .

پلای وود چوب سخت

پلی وود چینی چیست؟ مشتریان گرامی می توانند جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت همچنین پلای وود فنلاندو پلای وود روسی و همچنین پلای وود مالزی با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط تخته پلای وود باشند. آذران صنعت معمولاً در بیشتر این بازارهای بزرگ چوب و مصنوعات چوبی نماینده فروش دارد و محصولات تولیدی داخل با کیفیت را با برند پلی وود آذران عرضه می کند. و پلی وود معمولی طراحی و تولید می شوند که تفاوت عمده ضد آب و غیر ضد آب در نوع چسب استفاده شده در ساخت تخته ها می باشد برای ساخت و تولید میبایست که حتماً از چسب مخصوص ضد آب کننده استفاده کرد که در غیر اینصورت تخته بعمل آمده نمی تواند پلی وود ضد آب باشد. پلای­ وود یکی از فرآورده­‌های مهندسی ­شده‌ی چوبی است؛ به این صورت که لایه­‌های نازک چوبی چسب­ خورده، تحت فشار و دمای بالا به هم چسبانده می‌شوند. پلای ­وود محصولی باکیفیت و استحکام بالا بوده و با تغییرات آب و هوایی یا قرار گرفتن در معرض رطوبت هوا دچارمشکل نمی‌شود.

شایان چوب پلی وود ، چندلایی ، پلی وود روسی سوزا و سوبوک | azaran-sanat

همچنین بسیاری از تولیدکنندگان در و پنجره به طور جدی به کامپوزیت های چوب – پلاستیک به عنوان یک جایگزین برای چوب می نگرند چرا که قطع درختان به عنوان ماده رایج برای ساخت در و پنجره های چوبی به طور فزاینده، نگران کننده است. کامپوزیتهای چوب – پلاستیک به روش ا کسستروژن و با قالب های متفاوت به شکل نهایی تبدیل می شود. این کامپوزیتهامحصولاتي چوبی هستند که نیازی به فرآوری بعدی ندارند.