درخشش تخت جمشید سینا دود شد!


سرویس خبر شماره: 2017360
8 مه 1403 در 06:38
1.6 هزار |

4نقطه نظر

هافبک دفاعی پرسپولیس روزهای درخشانی را در اراک سپری کرد اما بعد از حذف آن تیم اصلا دیده نشد.

درخشش تخت جمشید سینا دود شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سینا اسدبیگی هافبک دفاعی پرسپولیس که در این فصل خیلی کم بازی کرد و در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی نیمکت نشین بود، از دقیقه 59 در دیدار جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک جایگزین مهدی شد. در زمین مسابقه و نمایش درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

اسدبیگی در 20 دقیقه پایانی بازی دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که یک بار ضربه او توسط گهری مهار شد و بار دوم ضربه او دور از دروازه بود.

با این حال پس از کامبکی که پرسپولیس در ده دقیقه پایانی بازی شکست خورد و به وقت اضافه رفت، هیچکس باور نمی کرد که یک هافبک دفاعی به ظاهر کم تجربه جلوی سرخ ها را بگیرد.

در شرایطی که به نظر می رسید پرسپولیس بدون بازیکنان تهاجمی خود نمی تواند گلزنی کند، سینا اسبیقی پیش از این در دقیقه چهارم شروع بازی با شوتی مرگبار از فاصله حدود 25 متری دروازه میزبان را باز کرد.

اما درخشش سرخپوشان سینا به همین جا ختم نشد و در اوایل نیمه دوم وقت اضافه به الکثیر به عنوان پاسور برتر و گلزن با دید بالا از مرکز زمین به الکثیر کمک کرد تا عیسی نیز دبل کرد و تیمش با دو گل. اختلاف در وقت اضافه در جلو.

اسدبیگی در جریان ضربات پنالتی یکی از ضربات تیمش را تبدیل به گل کرد و به نوعی یکی از ضربه های فنی تر را در کنار دروازه وارد دروازه کرد.

با وجود درخشش اسدبیگی در این دیدار، حذف پرسپولیس و شکست تلخی که در اراک متحمل شدند، عملکرد مثبت این بازیکن را نامرئی کرد، چرا که در روز شکست، هیچکس گل و پاس گل را به یاد نمی آورد، به خصوص اگر آن شکست به صورت ناک اوت باشد. فنجان .

مجله اخبار فوتبال داخلی