عصبانیت لحظه ای مرد خوش اخلاق استقلال (تصویر)

رضا نلچگر یکی از وفادارترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است که هرگز برای تیمش اشتباه نکرده است.

عصبانیت لحظه ای مرد خوش اخلاق استقلال (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر از رضا نلچگر هافبک سالخورده و سالخورده استقلال پرسیده شود که او چه لحظه ای را در فوتبال چندین ساله خود دوست دارد که در ایران فقط برای استقلال بازی کرده و همیشه یکی از آرام ترین بازیکنان این تیم بوده است. از کارنامه ورزشی خود بلافاصله به دیدار استقلال مقابل تهران جوان در تاریخ 5 شهریور 1361 مراجعه خواهد کرد. لحظه ای که پس از کارت زرد داور مسابقه مرتضی زاهدی عصبانی شد و به او حمله کرد تا استقلال 3 بر صفر ببازد خود محرومیت شش ماهه را بچشد.
در عکس منتشر شده در نشریات ورزشی این سال ها، لحظات این اتفاق برای هافبکی است که از سال 1356 تا 1370 در ایران فقط برای استقلال بازی می کرد و در این بین دو سال برای ادامه فوتبال به محمدان بنگلادش پیوست. .
نعلچگر یکی از هافبک های خوش ذوق استقلال بود که با آن تیم به قهرمانی باشگاه های آسیا رسید و خالق گل پرویز مظلومی در دربی مهم مهر سال 62 بود. او که سابقه طولانی در استقلال داشت، هرگز موفق به گلزنی نشد. حاشیه برای بازوبند کاپیتانی این تیم در روزهایی که بازیکنان کمتر باتجربه ای در استقلال بازوبند را بر بازو می بستند تا تصویر خوب و ماندگاری از خود برای هواداران این تیم ایجاد کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845691
07 مهر 1401 ساعت 12:22 |
45 هزار |

11نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛