فردوسی پور: DNA رئال قهرمانی دارد اما…

عادل فردوسی پور درباره حدس خود درباره قهرمانی لیگ بیست و یکم گفت: فوتبالی است که همه می گویند و کلیشه ای است که نمی توان آن را پیش بینی کرد اما انشاالله لیورپول برنده خواهد شد. (با لبخند)

فردوسی پور در جام جهانی پاسخی به خبرنگارش نداد و با خنده به خبرنگاران گفت: دیگر چه؟

فردوسی پور درباره وضعیت لیورپول توضیح داد: 2 امتیاز حساس مقابل تاتنهام متاسفانه از دست رفت و منچسترسیتی که همه بازی ها را در اختیار دارد، پیروز شد. کار بسیار سخت شده است و تنها یک معجزه می تواند لیورپول را به قهرمانی برساند. او فردا با استون ویلا بازی خواهد کرد و خواهیم دید که چه می کند.

تهیه کننده برنامه 90 و فوتبال 120 به روند قهرمانی لیگ برتر و همچنین فینال لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

وی درباره شرایط لیگ برتر و شانس قهرمانی تیم ها گفت: اختلاف 6 امتیازی است و روی کاغذ کار انجام نشده است اما استقلال شانس بسیار زیادی دارد و پرسپولیس 2 امتیاز بسیار حساس را از دست داده است.


سرویس خبر شماره: 1823594 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 00:19 |
20,959 امتیاز خبر|

6نظرات

لیورپول قهرمان شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عادل فردوسی پور کاپیتان تیم رسانه ورزش که تیمش امشب در ورزشگاه انقلاب کرج در دیداری خیرخواهانه حضور داشت در جمع خبرنگاران گفت: بازی دوستانه امشب به مناسبت بزرگداشت آقای آب پرور برگزار شد. یک پیشکسوت رسانه ای با پیشکسوتان منتخب تیم پاس و استقلال و تیم ملی بازی کرد بازی خوبی بود و به نظر من زنده نگه داشتن یاد و خاطره آقای آب پرور کار جالبی بود و امیدوارم روحشان در آرامش باشد.

تهیه کننده برنامه های 90 و 120 در واکنش به نتایج رئال مادرید گفت: در واقع به نظر می رسد DNA این تیم با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نوشته شده و عجیب بود که 3 بازی برگشته است. 3 بازی که شاید همه فکر می کردند پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی به آنها می آیند، اما آنها به فینال رسیدند اما ما آنها را می بریم (می خندد).



مجله اخبار فوتبال داخلی