مدافع آلومینیوم: می خواهیم استقلال قهرمان شود


سرویس خبر شماره: 2013243
21 آوریل 1403 ساعت 03:27
167 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دستان حسینی بسته است اما…

بازیکن آلومینیوم مدعی است هیچ یک از صحنه های مشکوک محوطه جریمه این تیم پنالتی نبوده است.

مدافع آلومینیوم: می خواهیم استقلال قهرمان شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عارف حاجی عیدی پس از تساوی دو تیم آلومینیوم و تراکتورسازی گفت: خدا را شکر توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. ما توانستیم مشاوره فنی را در این زمینه پیاده سازی کنیم. بچه ها زحمت کشیدند. بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم اما موقعیت تراکتورسازی به دنبال یک اشتباه تبدیل به گل شد.

او اضافه کرد: خوشبختانه تمرکز تیم شکسته نشد و توانستیم برگردیم و هنوز فرصت داریم. آمدیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم، اما متاسفانه اینطور نشد و توانستیم یک امتیاز بگیریم. برای تیم تراکتورسازی در آینده آرزوی موفقیت دارم.

حاجی عیدی درباره صحنه های مشکوک پنالتی که در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد گفت.: نزدیک دو صحنه بودم و به جرات می توانم بگویم هیچ کدام پنالتی نبودند و کمی شلوغ بود. در صحنه دوم پای بازیکن ما به سر الوز نخورد.

این بازیکن سپس با اشاره به شرایط آلومینیوم گفت: ما یکی دو بازیکن مصدوم داریم و من هافبک دفاعی هستم، اما بازیکن ما 6-7 هفته است که مصدوم است و انشالله به بازی بعدی صعود می کند و تیم ما پیشرفت می کند.

حاجی عیدی در پایان درباره نشست آینده آلومینیوم گفت: ما مقابل استقلال بازی می کنیم و قطعا سه امتیاز را دنبال می کنیم.

او در پایان درباره درگیری هایی که با آلوز در بازی رفت خارج از خانه داشت توضیح داد: نه، این صحنه جدی نبود. بازیکن بیرونی تراکتورسازی کمی زحمت کشید وگرنه من کاری نکردم و به تیم تراکتورسازی هم احترام می گذارم.

مجله اخبار فوتبال داخلی