خجالت کشیدم به هم تیمی هایم زنگ بزنم/به خاطر وضعیت روحی ام درخواست اتاق یک نفره کردم!


رفتار امید نورافکن در رویارویی استقلال و فولاد در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی سال 1395 باعث شد تا علیرضا منصوریان سرمربی آن تیم دستور برکناری او را صادر کند.

در جریان تعویض، نورافکن رفتاری اعتراض آمیز داشت که باعث ناراحتی مربیان شد و البته بلافاصله پس از آن با یعقوب کریمی درگیر شد. امید در 28 فروردین همان سال مورد عفو قرار گرفت و در بیستمین روز از بهار 1395 در گفت و گوی اختصاصی با خبروزشی ماجرا را شرح داد.

نورافکن تصریح کرد: زمانی که جدول تعویض برای من تنظیم شد از بازی بدم ناراحت بودم و از تعویض گلایه ای از مربیان نداشتم به همین دلیل این رفتار را از خود نشان دادم اما یعقوب کریمی آمد و به من گفت که نباید. نشان دادن غم مدتی عصبانی شدم و با یعقوب تند صحبت کردم، به همین دلیل مربیان از من مراقبت کردند. باور کنید در این 5 روز فقط برای تمرین از خانه بیرون رفتم و خانه ام عملاً برایم مجازات انزوا پیدا کرده بود. من در واقع 5 روز در زندان بودم. در چنین شرایطی خجالت می کشیدم با بازیکنان استقلال تماس بگیرم یا با آنها صحبت کنم. البته امید ابراهیمی هر روز با من تماس می گرفت و پیگیر وضعیت من بود. خسرو حیدری و یعقوب کریمی هم پیگیر وضعیت من بودند تا اینکه بالاخره آقای منصوریان به من اجازه بازگشت به تمرین را دادند و بعد از صحبت های مفصل سید مهدی رحمتی با من در رختکن از همه بازیکنان عذرخواهی کردم و ماجرا تمام شد. الان با جان و دل در اختیار استقلال هستم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

نورافکن همچنین به این شایعه که در زمان حضور در تیم ملی جوانان درخواست اتاق تک نفره کرده بود، به خبرروژی گفت: حتی اگر در اتاق چهار تخته بخوابم هرگز اعتراض نمی کنم. ماجرای این اتفاق به مسابقات جام جهانی جوانان در کره جنوبی برمی گردد. در کره بودیم که شنیدند منصورخان پورحیدری فوت کرده و من از سلامت روحی خوبی برخوردار نیستم، به همین دلیل از آقای کوروش برمک خواستم که در یک اتاق یک نفره محل اقامت پیدا کند. در واقع این درخواست به خاطر وضعیت روحی من بود و نه تعیین تکلیف برای تیم ملی.

امید در زندان



سرویس داخلی اخبار فوتبال