مشکل جدید ژاوی: فران تورس بارسا را ​​ترک نخواهد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فران تورس، وینگر اسپانیایی بارسلونا در روزهای اخیر تماس هایی از سوی مدیران این باشگاه دریافت کرده که او را شوکه کرده است. مدیران بلوگرانا به صراحت اعلام کرده اند که در برنامه های آینده ژاوی جایی وجود ندارد و او تابستان امسال به باشگاه دیگری می رود.


سرویس خبر شماره: 1897750
7 آوریل 1402 @ 5:59 بعد از ظهر
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اگرچه بارسلونا به فران تورس اطلاع داده است که قصد ادامه همکاری با او را ندارد، اما این وینگر اسپانیایی قصد ترک بلوگرانا را ندارد.

مشکل جدید ژاوی: فران تورس بارسا را ​​ترک نخواهد کرد

اما فران تورس به مدیران باشگاهش اطلاع داده است که تمایلی به ترک بلوگرانا ندارد و مصمم است خود را به ژاوی ثابت کند. اسپورت می گوید اتلتیکو مادرید در ژانویه تلاش کرد فران تورس را به خدمت بگیرد اما در پایان ناکام ماند. یک باشگاه ایتالیایی که نامش فاش نشده، این وینگر اسپانیایی را در این زمستان می‌خواست.

روزنامه اسپورت پرینت کاتالونیا در گزارشی اشاره کرد که علاوه بر عدم تمایل ژاوی به استفاده از فران تورس در فصل آینده، دلیل دیگر این تصمیم مدیریتی این است که اتلتیکو مادرید با بارسا تماس گرفته و سوالاتی درباره احتمال استخدام تورس پرسیده است.

1836036

ژاوی هرناندز از مدیران بارسا خواسته تا برای فصل آینده مهاجم دیگری را به خدمت بگیرند. عملکرد تورس در این فصل با افت قابل توجهی روبرو شد زیرا لوئیس دلافونته، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا از او برای حضور در لاروخا در دو بازی آخر مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا دعوت نکرد. یورو 2024.

1828772



مجله اخبار فوتبال خارجی