مهم ترین دغدغه مدیرعامل استقلال مشخص شد/ واکنش فتح الله زاده به لیست نقل و انتقالات ساپینتو

با توجه به اینکه شما برای کسب جام به کرمان آمدید، ما تمام تلاش خود را می کنیم و هر چه آرزو داریم انجام می شود. هواداران هم باید دعا کنند که پیروز شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مشکلات زیادی داریم، یادآوری می کنم که بلیت را پرداخت کردیم. از طرفی پادوانی است. او برای ما زحمت کشید و خیلی ناراحتم که با این کیفیت به ما خدمت کرد و نتوانستیم پولش را بدهیم. سعی می کنیم اگر قهرمان شدیم او را به ایران دعوت کنیم و از او دلجویی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تغییراتی در باشگاه استقلال ایجاد می شود، گفت: با این حال تغییراتی ایجاد می شود اما تلاش می کنیم خیلی کم انجام دهیم. علی امیری در کنار ما است و نظری جویباری هم درگیر کارهای اداری و شخصی اوست اما برای عنوانی که می خواهد از او در باشگاه استفاده می کنیم. در هیئت مدیره نیز تغییراتی صورت گرفته است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی از کمک چند برابری به این باشگاه گفت: مثلاً مبلغی که 5 میلیارد بود به 40 میلیارد تبدیل شد. مثلا یکی که قرار بود مجانی به استقلال کمک کنه 7 تومن داد که شد 60 تومن. دوستان گفتند 40 درصد پرداخت شد اما در کل 25 درصد پرداخت شد.

فتح الله زاده درباره تحویل مدارک باشگاه گفت: وقت این کارها نبود. ساپینتو و دستیارانش فردا به تعطیلات می روند و ما هنوز پول آنها را نداده ایم. سعی می کنم در فرودگاه به آنها پول بدهم. مشکلات زیادی وجود دارد و هواداران باید صبور باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وام های گرفته شده به نام باشگاه استقلال صرف خرید خودرو شده است. از روزی که وارد شدم، باور کنید پرونده محبی تمام وقتم را گرفته است. ما یک ریال هم در باشگاه نداشتیم و 230 هزار یورو قرض کردم. حتی برای آمدن به کرمان هم برایمان سخت بود، باور کنید در آن چند روز شبی 3-4 ساعت بیشتر نمی خوابیدم. کار دادگاه هم خیلی طول می کشد و 6-7 ساعت معطل می شویم.

فتح الله زاده درباره شکایتی که مطرح شد گفت: این شکایت از من نبود. یکی از دوستان بدهکار بود و از مدیرعامل سابق باشگاه شکایت کرد. اما قاضی محترمی که قرار بازداشت را نوشته بود این موضوع را نمی دانست و قرار برای من صادر شد. با این شرایط من هم حضور داشتم و توضیحات لازم را دادم. برخورد بسیار خوبی هم داشتند.

فتح الله زاده در مورد پرونده های پشت سر هم برای استقلال گفت: بزرگترین دغدغه من محمد محبی است. امروز آخرین روز است و وقت زیادی نداشتیم. شاید ندانید، اما من این پول را از 10 به باشگاه سابقش فرستادم. ما 230000 یورو در این حساب ریختیم، اما نکته مهم آن مبلغ نبود، بلکه این بود که بتوانیم پول واریز کنیم. گفتند ما حواله قبول نمی کنیم، حتی به آنها گفتیم سفارت ما در پرتغال باید این پول را به شما بدهد، اما قبول نکردند. به هر حال آنها هم بهانه های خود را دارند چون برای آنها پولشویی محسوب می شود.

فتح الله زاده با بیان اینکه هر بازیکنی که از استقلال اخراج شود دربی را می بازد، گفت: از سازمان لیگ خواسته ایم مدارک را در اختیار ما بگذارند که تا جایی که من می دانم می توانند این کار را انجام دهند و دانش من کمک می کند که چنین قانونی در ما وجود نداشته باشد. فوتبال.

علی فتح الله زاده در حاشیه سفر به کرمان برای زیارت سوپرجام و زیارت قبر حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی مظهر تقوا، معرفت و آرمان یک سلحشور بود. همه مردم اعم از حزب اللهی و غیر حزب اللهی و آنهایی که نیات متفاوتی دارند، همه به خاطر شجاعت حاج قاسم را دوست دارند. حاج قاسم برای همه طبقات بود نه برای افراد خاص. همه را دور خود جمع کرد و پایان مقاومت بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه آیا ساپینتو به شما بازیکنی برای جذب پیشنهاد داده است، خاطرنشان کرد: نه، با او صحبت کردم، گفت به بازیکن نیاز نداریم. ما با این بچه ها کار می کنیم.

وی در مورد اینکه مشکل شما با سازمان لیگ حل می شود، گفت: با قنبرزاده جلسه ای داشتیم و راه های احتمالی را بررسی کردیم. به هر حال همینطور شد، بعضی از ما اعتراض داریم و آنها هم عدالت خواهی می کنند. خیلی حرف زدیم و به جاهای خوبی رسیدیم. قرار است او به داوری برسد و ما هر چه حکم داوری را صادر کند می پذیریم.