میلان 4-0 سالزبورگ: صعود چشمگیر روسونری

پس از آن گل، بازیکنان سالزبورگ پیش افتادند و در دقیقه 18 آدامو در محوطه جریمه میلان صاحب موقعیت شد، اما ضربه او دقیقاً به جایی رفت که تاتاروسانو بود.
بعدها میلانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در دقیقه 29 سالزبورگ صاحب موقعیت شد اما قبل از اینکه اوکافور ضربه آخر را بزند، کالولو با یک تکل به موقع مانع از باز شدن دروازه میلان شد.
حملات دو تیم تا دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت و یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه ایجاد شد اما توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و این نیمه با همان گل به سود میلان به پایان رسید.
میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول به گل رسید. پاس آنته ربیچ از سمت راست توسط ژیرو برای راده کرونیچ فراهم شد و او با ضربه سر گل دوم روسونری را به ثمر رساند.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال خارجی

میلان با برتری 4-0 مقابل سالزبورگ راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد.

میلان 4-0 سالزبورگ: صعود چشمگیر روسونری

سالزبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در اختیار داشتند اما پس از آن بازی مساوی شد و تیم میزبان در اولین فرصت جدی خود پیش افتاد و به گل رسید. روی یک کرنر بود که پاس ساندرو تونالی در موقعیت خوبی به اولیویه ژیرو رسید و او بدون اینکه از سوی مدافعان حریف تحت فشار قرار بگیرد کار را تمام کرد.


سرویس خبر شماره: 1851597
12 نوامبر 1401 ساعت 01:25
1

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان استفانو پیولی که برای صعود به دور بعد به حداقل یک تساوی از این دیدار نیاز داشتند، با درخشش اولیویه ژیرو در این دیدار توانستند یک پیروزی در سطح بالایی کسب کنند و راهی مرحله بعد شوند. .

فشار حملات میلان ادامه داشت و در دقیقه 66 دیگر چیزی برای گل چهارم لیائو باقی نمانده بود که ضربه او به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

پس از این گل باز هم این بازیکنان میلان بودند که بر مسابقه مسلط شدند و خیلی سریع به گل سوم رسیدند. روی حرکت رافائل لیائو و خطای مدافع سالزبورگ بود که ژیرو این فرصت را به دست آورد و با یک ضربه مطمئن گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند.