میچل رابینسون از نیکس امشب برای اولین بار از 8 دسامبر بازی خواهد کرد

با پیروزی در روز دوشنبه، نیکز رکورد خود را به 43-28 ارتقا داد. نیویورک با 11 بازی باقی مانده در فصل 2023-24 چهارم کنفرانس شرق است. در بیشتر فصل، نیکس بدون زمین اصلی خود بوده است. میچل رابینسون، مرکز اصلی این فصل، بیشترین زمان را از هر بازیکنی در لیست از دست داده است.

رابینسون 50 بازی متوالی را برای نیکس از دست داده است و از 12/8 بازی نکرده است. این بازیکن 25 ساله مقابل تورنتو از ناحیه مچ پا آسیب دید و نیاز به عمل جراحی داشت. مرد بزرگ نیویورک از آن زمان بیرون رفته است اما در مسیر بازگشت است. آدریان ویناروفسکی از ESPN گزارش داد که انتظار می رود رابینسون امشب برای نیکس فعال باشد، زمانی که آنها برای رویارویی با رپتورز در جاده هستند.

پس از از دست دادن 50 بازی متوالی، انتظار می رود میچل رابینسون امشب برای نیکس بازگردد.

میچل رابینسون در اولین فصل خود به عنوان بازیکن تمام وقت برای نیکس، تنها برای 21 بازی در دسترس بوده است. منتخب سابق دور دوم 50 بازی متوالی را به دلیل آسیب دیدگی مچ پا از دست داده است. با این حال، منابع گزارش دادند که انتظار می رود رابینسون امشب مقابل رپتورز بازگردد. از قضا این همان تیمی است که او در ماه دسامبر مقابل آن مچ پایش آسیب دید. از آنجایی که تیم هفت فوتی خارج شده است، نیکس بیشتر از آیزایا هاترنشتاین به عنوان مرکز شروع خود استفاده کرده است.

هارتنشتاین در 65 بازی از 71 بازی نیویورک در این فصل بازی کرده و 39 بازی را شروع کرده است. نیکس خوش شانس هستند که یک پشتیبان توانمند مانند هارتنشتاین دارند که می تواند به خوبی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. سرمربی تیم تام تیبودو گفت که مطمئن نیست که رابینسون برای نیکس مقابل تورنتو بازی خواهد کرد یا خیر. او خاطرنشان کرد که هارتنشتاین می تواند شروع کند و رابینسون می تواند از روی نیمکت بیاید. تیبودو همچنان می‌خواهد در نقطه‌ای از بازی، دقیقه‌های رابینسون را با پنج بازیکن اصلی به دست آورد.

صرف نظر از اینکه رابینسون از روی نیمکت شروع می کند یا از روی نیمکت می آید، او بازیکن موثری برای نیکس است. در 21 شروع این فصل، رابینسون به طور میانگین (6.2) امتیاز، بالاترین سطح حرفه ای (10.3) ریباند، (1.5) توپ ربایی و (1.3) بلاک در هر بازی است. مرد بزرگ می داند که چه کاری انجام می دهد و به آن پایبند است. قبل از مصدومیت، رابینسون برای نیکس خوب بازی می کرد و از نظر دفاعی شروع قدرتمندی در فصل داشت.



https://sportslens.com/news/knicks-mitchell-robinson-will-play-tonight-for-the-first-time-since-december-8th/ منبع: