تعویض ششم اسمار کاملا بی نتیجه بود!


سرویس خبر شماره: 2017365
8 مه 1403 ساعت 07:14
2.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

Osmar Los Vieira با تعویض ششم خود در وقت اضافه نتوانست به آنچه می خواست برسد.

تعویض ششم اسمار کاملا بی نتیجه بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که پرسپولیس در 90 دقیقه معمولی مقابل ایرالکو هر 5 تعویض را انجام داد، طبق قانون جدید و در وقت های اضافه این فرصت را پیدا کرد تا یک تعویض دیگر انجام دهد.

در شرایطی که پرسپولیس با دو گل در وقت اضافه پیش بود و نتیجه 4 بر 2 به نفع خود بود، در دقیقه 113 اسمر عیسی آل کثیر را از زمین خارج کرد و محمدمهدی احمدی را به میدان فرستاد. این در شرایطی بود که پیش از این علی نعمتی در دفاع چپ جای عبدالکریم حسن را گرفته بود و ظاهرا احمدی قرار بود روی دست نعمتی در جناح چپ هافبک بازی کند تا پرسپولیس از آن سمت مانع نفوذ شود، اما در واقع این تعویض نتیجه نداد. نتیجه پرسپولیس همچنان در فاز دفاعی شکننده بود و در نهایت گل چهارم را به ثمر رساند.

جالب اینجاست که مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در همان دقیقه 113 با ورود احمدی به زمین، از علیرضا نقی زاده باتجربه به عنوان آخرین تعویض استفاده کرد و نقی زاده در وقت های تلف شده گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. البته با به ثمر رساندن آخرین پنالتی تیمش، سناد او صعود ایرالکو را امضا کرد، اما عملکرد احمدی در دقایقی که در زمین حضور داشت اصلا دیده نشد و او نتوانست با حفظ توپ و یا نگه داشتن توپ به تیمش در حفظ برتری کمک کند. زمانی که بازی 3-4 شد، آن را پیش ببریم.

در عین حال شاید اگر اسمر به جای زمین دادن به احمدی از ابوالفصل بابایی یا حتی محمد بادپا که در خط حمله بازی می کنند به جای خسته آل کثیر بهره می برد، شاید این بازیکنان می توانستند توپ را در زمین حریف نگه دارند. . ، گرفتن خطا یا حتی زدن گل پنجم که البته فقط یک فرضیه است که نمی توانیم با قطعیت بگوییم جواب می داد و تعویض اسمار اشتباه بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی