ناکامی مکرر سرمربی پرسپولیس مقابل استقلال؟



رقابت های لیگ برتر به روزهای حساس خود رسیده و در یکی از مهم ترین دیدارهای این فصل چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه شاهد تقابل تراکتور و استقلال در تبریز خواهیم بود. مسابقه ای که در تعیین تیم قهرمان و سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان بسیار مهم تلقی می شود و اساسا یکی از دلایل تغییر کادر فنی تراکتورسازی دقیقا همین بحث است چرا که تبریزی نمی خواهد از دست برود. مناسبت. به همین راحتی در لیگ قهرمانان شرکت کنید.

آنها به دنبال ایجاد شرایط برای استفاده از یحیی گل محمدی هستند و در این بین حمید مطهری را به صورت موقت به عنوان مدیر فنی تیم خود منصوب کردند. مربی ای که در پرسپولیس با یحیی کار می کرد و البته به عنوان سرمربی مقابل استقلال قرار گرفت اما کارنامه او مقابل آبی پوشان پایتخت به عنوان گنده تنها یک شکست بود و نتوانست مقابل استقلال پیروز شود.

حمید مطهری با عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاد. او اواخر بهار 1401 به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و در تابستان همان سال در چارچوب لیگ بیست و دوم در دیدار مقابل استقلالی ها با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. چند ماه بعد استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه های کشور را هم برگزار کرد اما باز هم قسمت نساجی ناکام ماند تا استقلال در این دیدار با ریکاردو ساپینتو تنها جام فصل قبل خود را به دست آورد. این دو تیم در بازی برگشت لیگ بیست و دوم اسفند 1401 نیز به مصاف هم رفتند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به این ترتیب حمید مطهری به عنوان سرمربی تاکنون نتوانسته استقلال را در یک بازی رسمی شکست دهد و در صورت شکست روز چهارشنبه با تراکتورسازی به استقلال علاوه بر ادامه ناکامی خودش به عنوان سرمربی مقابل آبی های تهرانی، شاید این اتفاق بیفتد. در واقع راه استقلال برای قهرمانی از تیم های تحت هدایت او برای کسب یک جام دیگر به جز سوپرجام 1401 است البته اگر حمید بتواند با تراکتور به استقلال برسد، به معنای واقعی کلمه همه چیز برای او تغییر می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال