مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر کرد!


سرویس خبر شماره: 2017374
8 مه 1403 ساعت 6:50 ق.ظ.
2.9 هزار |

0نقطه نظر

یورگن کلوپ معتقد است مشکل محمد صلاح هرگز تعجب آور نیست و برای همه مهاجمان اتفاق می افتد.

مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد صلاح با 24 گل در 40 بازی بهترین گلزن این فصل لیورپول است اما اخیراً در کنار نتایج موج سینوسی این تیم، به طرز محسوسی از دست دادن موقعیت ها رنج می برد.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با وستهام در لیگ برتر انگلیس به این اتفاق و فرم ضعیف صلاح و نونز واکنش نشان داد و گفت.: این روزها سخت ترین روزها برای یک فوتبالیست است زیرا مهاجمان و مردم فکر می کنند در هر بازی قرار است گل بزنند. اگر راه حلی وجود داشت که به هر مهاجم اجازه می داد پس از از دست دادن فرصت ها در فرم ایده آل خود بازی کند، فردی که این پاسخ را می داد می توانست بسیار ثروتمند شود.

او بیان کرد: مهاجمان باید بر ذهنیت خود یعنی گل نزدن و اتفاقاتی که می افتد غلبه کنند. این زندگی آنها به وضوح با زندگی شخصی یک دروازه بان متفاوت است. در زندگی یک مهاجم در چند بازی گل می زنی و بعد از مدتی در یک بازی گل نمی زنی و همه از تو می پرسند که چرا گل نزدی؟ پاسخ به این سوال به اندازه گلزنی در موقعیت های مشابه دشوار است. گاهی گلزنی سخت ترین کار دنیاست و از طرفی گاهی می تواند راحت ترین کار دنیا باشد. پس نباید آنها را سرزنش کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی