نگرانی بزرگ لهستان؛ آیا لوا به بازی حساس خواهد رسید؟

روبرت لواندوفسکی هنگام تمرین با تیم ملی لهستان از زانو درد رنج می برد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کم کم به مهم ترین بخش های فصل نزدیک می شویم. جایی که لیگ های اروپایی به پایان می رسد و لیگ قهرمانان اروپا با جذابیت و اهمیتی که به مراحل نهایی می رسد تماشا می شود.


سرویس خبر شماره: 1816852 |
06 فروردين 1401 ساعت 18:46 |
977 امتیاز خبر|

0نظرات

با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که روبرت لواندوفسکی همچنان از درد زانو رنج می برد و حتی قرار است امروز به صورت انفرادی برای تیم ملی لهستان تمرین کند. با این حال، گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مصدومیت لوآ چندان جدی نیست و احتمالا او برای بازی با سوئد مشکلی نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چند روز پیش روبرت لواندوفسکی در تمرین بایرن مونیخ مصدوم شد. جدای از دیدارهای مهمی که باواریایی ها در ادامه فصل پیش رو دارند، قطعا تیم ملی لهستان روی این فوق ستاره حساب ویژه ای باز کرده است. لهستان که پس از حذف روسیه به دلیل مسائل مربوط به جنگ مستقیماً به مرحله پلی آف رفت، سه شنبه شب به مصاف سوئد می رود و در صورت پیروزی جواز حضور در جام جهانی را کسب می کند.

بایرن مونیخ از آن دسته تیم هایی است که مثل هر سال مدعی قهرمانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. آنها در حال حاضر در بوندسلیگا صدرنشین هستند و شانس اول قهرمانی در این رقابت ها را دارند و در لیگ قهرمانان نیز سالزبورگ را شکست دادند تا به جمع 8 تیم آخر صعود کنند.