هندرسون: پدرم می ترسد برای جام جهانی به قطر بیاید


او در این باره به خبرنگاران گفت: “پدرم گفت که آماده انجام چنین کاری پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا نیست. اما وقتی به زمان مسابقات نزدیکتر شدیم، مطمئناً برخی از اقدامات امنیتی برای ایجاد احساس امنیت در مردم طراحی خواهد شد.”
کاپیتان لیورپول با اشاره به اتفاقات تلخ پاریس گفت: زمانی که تجربه های بدی مانند فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته داشته باشید، ممکن است آماده ریسک مجدد نباشید، اما باید ببینیم که وقتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک می شویم چه اتفاقی می افتد. فکر می کنم اگر هواداران در پاریس آرام نبودند، اتفاقات خیلی بدتری می افتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پس از وقایع فینال لیگ قهرمانان در پاریس، گفت که پدرش نمی‌خواهد به قطر سفر کند.

هندرسون: پدرم می ترسد برای جام جهانی به قطر بیاید


سرویس خبر شماره: 1844862
31 شهریور 1401 @ 12:28 |
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس دو ماه دیگر جام جهانی را برگزار می کند و اولین بازی این تیم در روز اول مقابل تیم ملی ایران خواهد بود.
مانند هر سال بسیاری از اعضای خانواده بازیکنان تیم های مختلف شرکت کننده در این رقابت ها قصد دارند برای پیگیری این مسابقات از نزدیک به کشور میزبان سفر کنند.
با این حال، به نظر می رسد وقایع فصل گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا تأثیر منفی بر خانواده برخی از بازیکنان لیورپول داشته است. آنها قبل از شروع بازی بیرون از ورزشگاه گیر کرده بودند و در شرایط بسیار بد و ترسناکی گرفتار شدند.
پیش از این اریک دایر نیز گفته بود که خانواده اش آمادگی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی ها را ندارند و حالا نوبت جردن هندرسون است.