پاری سن ژرمن وحشتناکه، جلوی بایرن نابود میشی!

باخت پاری سن ژرمن مقابل رن در بازی شب گذشته این دو تیم انتقادات زیادی را از سوی شاگردان کریستوف گوتیه به دنبال داشت.

پاری سن ژرمن وحشتناکه، جلوی بایرن نابود میشی!

آیا این همه پر کردن هنوز تمام نشده است؟ PSG باید بیدار شود. با این شرایط آنها در لیگ قهرمانان اروپا چه رویارویی با بایرن مونیخ خواهند داشت؟

1792357


سرویس خبر شماره: 1865121
26 ژانویه 1401 @ 8:18 ب.ظ
14.3 هزار |

17نقطه نظر

بررسی کارشناس فرانسوی کهکشان های پاریس

دنیل ریولو، کارشناس RMC، از جمله منتقدانی است که شدیدترین حمله را علیه پاری سن ژرمن و به ویژه مدیر ورزشی آن، لوئیس کامپوس انجام داد. صبح هاش گفت: “انقلاب اوت هنوز تمام نشده است؟ آنچه که وعده داده شده بود با آمدن کامپوس ایجاد می شود. یادمان می آید که لوئیس کامپوس گفت من یک مربی درجه یک جهانی به پاریس می آورم، بهترین بازیکنان جهان را جذب می کنم. من یک مدیر ورزشی نیستم و فقط یک مشاور هستم و به کارم در سلتاویگو ادامه خواهم داد.

پی اس جی در اولین روزهای پس از جام جهانی شکست غیرمنتظره 3-1 مقابل لنس را متحمل شد. شرایط فعلی به خصوص باخت دیشب باعث شده تا پاری سن ژرمن با انتقادات زیادی در فرانسه مواجه شود. منتقدان به همه چیز حمله کردند، از مالکان قطری گرفته تا مدیر ورزشی و سرمربی.

1792358

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جام جهانی قطر برای پاری سن ژرمن مایه خنده نخواهد بود. آنها با وجود داشتن تمام ستاره های درخشان خود از جمله مسی، نیمار و امباپه، شب گذشته 1-0 مقابل رن شکست خوردند.

پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 14 فوریه به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. بازی برگشت دو تیم 17 اسفند برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی