پوچتینو سه دعوت بزرگ برای منچسترسیتی دارد – تاک چلسی

چلسی عصر شنبه در نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه ومبلی به مصاف من سیتی خواهد رفت.

شروع در ساعت 17:15 به وقت محلی است.

اکنون بازی بزرگی برای هر دو باشگاه است. سیتی همچنان برای قهرمانی مجدد در لیگ تلاش می کند، اما پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان در این هفته، آنها بیش از هر چیز دیگری برای قهرمانی در جام حذفی در این فصل تشنه خواهند بود.

البته خبر خوب این است که آنها به تازگی در وقت اضافه مقابل رئال مادرید بازی کرده اند، به این معنی که این واقعیت دارد که چلسی استراحت بیشتری داشته، زمان بیشتری برای آماده سازی داشته است و به اندازه بازیکنان سیتی خسته نخواهد شد. این یک نقطه مثبت اصلی است.

اگرچه در طرح بزرگ چیزها چیزی را تضمین نمی کند، و شکست دادن منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا همیشه برای هر طرفی یک مبارزه سخت و سنگین خواهد بود.

چلسی از فینال لیگ قهرمانان 2021 برابر چلسی بدون برد است. اما علیرغم باخت در 7 بازی آخر قبل از این فصل، چلسی با تساوی 4-4 و سپس 1-1 مقابل سیتی شکست نخورده است. در واقع، ما در واقع بدشانس بودیم که حداقل یکی از این بازی ها را نبردیم.

چلسی تمایل دارد در این نوع بازی ها قدم بگذارد، که حداقل به ما فرصت می دهد. نمی توانم بگویم مطمئن هستم، اما پیروزی 6-0 مقابل اورتون در دوشنبه شب قطعا ما را به این بازی امیدوار می کند.

لیگ برتر فوتبال چلسی و اورتون

عکس چلسی اف سی از طریق گتی ایماژ

ما می دانیم که سیتی در مورد چه چیزی است و این یک بازی کاملا آزاد خواهد بود. این می تواند به نفع چلسی باشد، همانطور که دوشنبه شب انجام داد، اما دستور العمل برای فاجعه را نیز دارد. می‌توانستیم خیلی‌ها گل بخوریم، اما می‌توانیم گل‌های زیادی هم بزنیم، درست مثل بازی 4-4 اوایل این فصل.

هر دو طرف فشار زیادی خواهند داشت، هر دو طرف می خواهند حمله کنند، اما من احساس می کنم که چلسی با بازی در ضدحمله در بیشتر بازی ها سود خواهد برد، چیزی که برای تیم چلسی مائوریسیو پوچتینو به هنجار تبدیل شده است. من از یک مسابقه بسکتبال دیگر می ترسم، که برای بی طرف ها عالی است، اما برای ما نه.

چلسی در این فصل شخصیت های دوگانه ای داشته است. ما می توانیم اورتون را شکست دهیم، اما می توانیم در خانه مقابل ولوز نیز 4-2 شکست بخوریم. بنابراین ما هرگز نمی دانیم وقتی این تیم چلسی به میدان می رود، چه چیزی به دست خواهیم آورد. این فصل را به یک ترن هوایی احساسی کامل تبدیل کرده است.

پوچتینو هم اکنون کمی سردرد انتخابی دارد و سه بازیکن کلیدی برای او دوباره در رقابت هستند. انزو فرناندز و اکسل دیاسی به تمرینات کامل بازگشته اند و باید در دسترس باشند و بن چیلول هفته گذشته به ترکیب بازگشت و برای شروع تلاش خواهد کرد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی در آستانه بازی شفیلد یونایتد و چلسی در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه برامال لین

Rui Vieira Rui Vieira | اعتبار: AP

تصمیمات کلیدی این است که آیا کسی را از قهرمانی اورتون حذف می کنید و اگر بله، چه کسی؟ با چه نوع تنظیماتی می روید؟ و چه کسی در دفاع چپ شروع می کند؟

کانر گالاگر در آخرین بازی فوق العاده بود و همچنین مهارت های رهبری و کاپیتان خوبی از خود نشان داد. آیا آن بازوبند را از او برمی‌داری و چیلول را برمی‌گردانی؟ انزو همانطور که دیروز گفتم نیاز به استراحت دارد. اما آیا ما می توانیم در چنین بازی مهمی به او استراحت دهیم؟ مسلماً همانطور که بسیاری از شما در این هفته در اینجا ذکر کرده اید، محور مویزس کایسیدو و گالاگر از ثبات دفاعی بیشتری نسبت به انزو و کایسدو برخوردار است.

من دوست ندارم گالاگر به عنوان 10 نفره بازی کند، اما اگر هر سه بازی را شروع کنند، مطمئناً او دوباره در آنجا به پایان می رسد؟ مسلماً دلیل این امر این است که او یک پرس‌کننده برتر است، بنابراین هنگام بازی کردن از عقب، سیتی را به دردسر می‌اندازد و به ما فرصت می‌دهد تا توپ را در ارتفاع بالا ببریم و آسیبی به آنجا وارد کنیم.

داشتن دو وینگر بیرون و بیرون خوب بود (من می گویم وینگرهای بیرون و بیرون اما هنوز هم فکر می کنم میخایلو مودریک به عنوان یک 10 وینگر بهتر است). اما اگر انزو بازگردد، Noni Madueke یا Mudryk ترک خواهند کرد. من حتی هنوز به رحیم استرلینگ اشاره نکرده ام، اما برای من او در حال حاضر از درجه نوک زدن پایین است، آیا او برای پوچتینو خواهد بود؟ ما خواهیم فهمید.

تروو چالوبا و تیاگو سیلوا هر دو دوشنبه شب نیز خوب بازی کردند و همانطور که من متوجه شدم، آنها پس از سال ها بازی در یک تیم/تمرین با هم، ارتباط بسیار خوبی با هم دارند. آیا یکی از آنها را رها می کنید تا دیاسی را دوباره به داخل بیاورید؟ من مطمئن نیستم که شما انجام دهید. اما آیا می توانید انتخابی برای نیمه نهایی جام حذفی را صرفاً بر اساس یک بازی قرار دهید یا آن را بر اساس عملکرد در طول فصل انجام دهید؟

Chilwell یا Cucurella تصمیم بزرگ دیگری خواهد بود. کوکورلا مطمئناً در غیاب چیلول بد نبوده است، اما او نیز آن را روشن نکرده است.

من در اینجا به پوچتینو حسادت نمی‌کنم، زیرا او می‌خواهد چند تماس بزرگ داشته باشد.

فکر می کنم این کاری است که من انجام می دهم…

ترکیب من سیتی چلسی در نیمه نهایی جام حذفی شی

با گاستو و چیلول، یکی باید بنشیند اگر دیگری برود. کاری که کوکورلا برای شما به ارمغان می آورد این است که او کمتر هجومی می کند و در هنگام پیشروی گاستو، چهار عقب را به سه عقب تبدیل می کند. این موثر است. اما چیلول از نظر من بازیکن بهتری است، بنابراین می توانم به او اشاره کنم.

چیدمان هافبک کلیدی است. می‌خواهم کایسیدو را نگه دارد، انزو را به او نزدیک کند، و گالاگر هم جلوتر باشد، اما نه در نقش 10، در نقش جعبه به جعبه 8 که بهترین است.

من معمولاً با استفاده از یک مهاجم اضافی موعظه می‌کنم، اما فکر می‌کنم این نوعی بازی است که باید در آن جمع و جور بمانیم، بنابراین به همین دلیل از این خط میانی سه استفاده می‌کنم. می دانم که با خودم مخالفت می کنم زیرا گفتم انزو به استراحت نیاز دارد، اما این یک بازی بزرگ برای ما در حال حاضر از نظر مقدماتی اروپایی است، فکر می کنم او باید شروع کند تا ما به نوعی کنترل توپ و میدان را به دست آوریم. حداقل توپ را برای مدتی نگه دارید.

ما در این بازی به تنفس نیاز خواهیم داشت و انزو یکی از کسانی است که می تواند با حفظ توپ آن را تامین کند. دیدگاه او در پاس‌های بلند همچنین می‌تواند برای ما در ضدحملات کلیدی باشد، همانطور که سیلوا نیز همینطور است.

انزو فرناندز چلسی و لیورپول لیگ برتر

عکس از مارک اتکینز/گتی ایماژ

در خط دفاعی، فکر نمی کنم هیچ کدام از بازیکنان مستحق کنار گذاشته شدن باشند. دیاسی و چلوبا ممکن است شروع کنند، و من هم مخالف آن نیستم. ویژگی های دفاعی و ذهنیت دیاسی می تواند نقطه قوتی برای ما باشد.

مادریک برای من شروع می کند حتی اگر فکر نمی کنم او عالی بوده است. اما سرعت او روی کانترها می تواند برای ما ویرانگر باشد، بنابراین او به همین دلیل سرش را تکان می دهد.

من هیچ سرنخی ندارم که پوچتینو چه کاری انجام خواهد داد، و این ممکن است یکی از سخت ترین پیش بینی های فصل باشد.

من یک بازی با امتیاز بالا را پیش بینی می کنم که جای تعجب نیست. فکر می کنم اهدافی وجود داشته باشد.

من برای منچستر سیتی 3 چلسی 1 می روم، اما واقعا امیدوارم اشتباه کرده باشم.

همانطور که قبلاً گفته ام، من در این بازی بیشتر به ما علاقه دارم تا در مقابل برخی مخالفان پایین تر، بنابراین ممکن است دوباره با پیش بینی امتیاز خود مخالفت کنم. اما من از به دست آوردن امیدهای واقعی و خوش بینی واقعی امتناع می ورزم، زیرا قبلاً در این فصل آنجا بوده ام تا دوباره زمین بخورم. پس من روی زمین می مانم. این یک بازی بسیار سخت خواهد بود.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/pochettino-has-three-huge-selection-calls-for-man-city/ منبع: