پیولی: باید در سطح فنی بالاتری بازی می‌کردیم


سرویس خبر شماره: 1895674
23 مارس 1401 ساعت 08:31
756

0نقطه نظر

ژیرو یک گل عالی زد، اما عملکرد او عالی نبود

پیولی در پاسخ به این سوال که آیا ضعف دفاعی تیمش به دلیل بازی با سیستم دفاعی 4 نفره است، گفت: نه مشکل سیستم نیست، بلکه به موقعیت و اصول دفاعی برمی گردد، یک تیم به دو چیز نیاز دارد. برای دفاع از آن: همه باید «آماده باشند و به یکدیگر کمک کنند. ما یک فرصت عالی را از دست دادیم، اما نباید اینطور باشد. ما بیش از حد بازی کردیم و باید او را دوباره ارزیابی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.”

1832118

او در مورد تعویض اولیویه که تک گل تیمش را به ثمر رساند، گفت: “او یک گل عالی به ثمر رساند اما عالی نبود و کاملاً رضایت بخش نبود. من امیدوار بودم که بازیکنان تعویضی تغییرات مثبتی در بازی ایجاد کنند.” .



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در نشست خبری پس از بازی با سالرنیتانا گفت: ما باید در سطح فنی بالاتری بازی می کردیم اما به آنها فضای زیادی برای گلزنی دادیم. موقعیت هایی هم داشتیم که به راحتی از دست دادیم. می توانستیم بازی را بهتر بخوانیم. و البته ما کمی بدشانس بودیم.”

1832117

پس از تساوی غیرمنتظره مقابل سالرنیتانا، استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکید کرد که بازیکنانش می توانستند بازی بهتری انجام دهند.

پیولی:

سرمربی میلان با انتقاد از عدم تمرکز شاگردانش به خصوص در فاز دفاعی، تاکید کرد: سیستم تیم مشکلی ندارد اما در تیم دفاع نکردیم و بعد از گل آنها عصبی و احساسی بازی کردیم و شکست خوردیم. کنترل.”

به گزارش “ورش سه”، میلان در هفته بیست و هفتم سری آ، نتیجه بهتر از 1-1 مقابل میهمان خود سالرنیتانا کسب نکرد تا با کسب تنها یک به روز رسانی در دو بازی اخیر، شانس صعود به رده دوم را از دست بدهد. . استفانو پیولی که تیمش با 48 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، معتقد است شاگردانش می توانستند بازی بهتری انجام دهند.