چند محرومیت در لیگ برتر و 290 میلیون جریمه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در آخرین رای گیری خود در مورد سه بازی لیگ برتری بین تیم های نفت مسجد سلیمان – پرسپولیس، ذوب آهن – آلومینیوم اراک و هوادر – مس رفسنجان رای داد.

* ابراهیم صادقی مربی تیم مس رفسنجان به دلیل تحریک به درگیری نیمکت نشینان تیم ها و رفتار غیرورزشی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* حسن مرادی، مربی تیم مس رفسنجان نیز به دلیل تخلف یک مقام غیررسمی با محرومیت از مسابقات لیگ برتر و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی سه بازی لیگ برتر فوتبال کشور را به صندوق انداخت.

* یوسف بخشی زاده مربی آلومینیوم نیز به دلیل تخلف یکی از داوران مسابقه که منجر به اخراج شد یکبار محرومیت از مسابقات لیگ برتر و 250 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم این مسابقات در تاریخ 20 اسفند 93 برگزار شد و مهدی رمضانی مسئول رسانه ای تیم ذوب آهن به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه دو جلسه محروم شد. این امر موجب برکناری وی و محکومیت 300 میلیون ریالی وی شد. محرومیت قابل اعتراض است.

* دیدار هواداران تهران و رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در تاریخ 21 اسفند 1392 برگزار شد و تیم هواداری به دلیل بداخلاقی تیمی به دلیل گرفتن پنج باکس به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


سرویس خبر شماره: 1821930 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 21:22 |
6,982 امتیاز خبر|

1نظرات

تصمیمات انضباطی جدید اعلام شد؛

*همچنین تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل رعایت نکردن قوانین بازی (حضور تماشاگران در ورزشگاه) و توهین و توهین به مسئولین مسابقات توسط عوامل تعیین شده به ترتیب به 300 میلیون ریال و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه (مدیران).

* محمدحسن رجب زاده، مربی تیم هواداران به دلیل سوء استفاده از مقام رسمی بازی های غیررسمی به محرومیت از حضور در مسابقات لیگ برتر و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مصطفی احمدی بازیکن و علی قلعه نویی سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل بدرفتاری با پست غیررسمی به مدت شش ماه در هر یک از مسابقات لیگ برتر به محرومیت شش ماهه محکوم شدند. رفتار غیر ورزشی

* دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و دوم این مسابقات در تاریخ 20 اسفند 92 برگزار شد که وی به دو جلسه قحطی و پرداخت 300 میلیون ریال محکوم شد. محرومیت قابل اعتراض است.