کارشناس توضیح می دهد که چرا برایتون از انتقال مک آلیستر “ناامید” خواهد شد

شما یک برنده جام جهانی دارید که برمی گردد. آنها او را بستند تا بتوانند او را با (حقوق) به درستی کمتر از ارزش بازار به لیورپول بدهند. من تصور می کنم (برایتون) کمی از این وضعیت ناامید خواهد شد.”

بیشتر بخوانید: “شرایط شخصی به صورت شفاهی توافق شده است” – یک روزنامه معتبر تأیید می کند که لیورپول گام بزرگی به دومین خرید تابستانی نزدیک شده است.

سیمون جردن مدعی شده است که برایتون از مبلغ انتقالی که قرار است برای الکسیس مک آلیستر پس از انتقال او به لیورپول دریافت کند، ناامید خواهد شد.

این هافبک پویا اوایل امروز به عنوان بازیکن قرمزها معرفی شد و اعتقاد بر این است که تیم یورگن کلوپ ممکن است امضای او را در انتقالی به ارزش 35 میلیون پوند به گفته فابریزیو رومانو تضمین کرده باشد.

https://www.empireofthekop.com/2023/06/08/pundit-liverpool-brighton-transfer-admission/ منبع:

🚨انحصاری

ما مطمئناً معتقدیم که باشگاه برای به خدمت گرفتن یک برنده جام جهانی با تجربه لیگ برتر تنها با مبلغ 35 میلیون پوند بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم این آخرین قرارداد مناسبی نباشد که پیش از فصل آینده انجام می دهیم.

طبق گزارش‌ها، مرغ‌های دریایی ۷۰ میلیون پوند برای مویسس کایسدو تعیین کرده‌اند و او نیز در تابستان امسال مورد توجه تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفت.

شماره 10 جدید ما فورا ترکیب اصلی ما را بهبود می بخشد و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا او را در فصل آینده با پیراهن قرمز در وسط پارک ببینیم.

هنگامی که لباس آنفیلد با این بازیکن 24 ساله مرتبط شد، بسیاری انتظار داشتند که هر معامله ای بالقوه 70 میلیون پوند هزینه داشته باشد.اسکای اسپورت) بنابراین لیورپول واقعاً در این مناسبت معامله کرده است – چیزی که جردن مشتاق بود به آن اشاره کند.

تونی بلوم، رئیس برایتون، اوایل امروز بهترین آرزوها را برای مک آلیستر ارائه کرد و از آرژانتینی برای تمام کارهایی که در طول مدت حضورش در ساحل جنوبی انجام داده تشکر کرد، اما شکی نیست که او می خواست برای ستاره خود مبلغ بیشتری دریافت کند.

فکر نمی‌کنم برایتون به‌ویژه او را به بند کشیده باشد. او به talkSPORT (از طریق کاپ تایمز). آنها به چه چیزی دست یافتند (با واداشتن او به امضای قرارداد جدید)؟