کلوپ به جای تکرار بازی در جام حذفی، خواستار «وقت اضافه و پنالتی» شد

واضح بود که اکنون باید به وولوز برویم. گرگ ها [are] احتمالاً در این لحظه بیشتر از ما از این موضوع خوشحالیم، اما تا آن زمان به اندازه کافی خوشحال خواهیم شد که آن را انجام دهیم.

با توجه به مصدومیت ویرژیل فن دایک از ناحیه همسترینگ و بسیاری از اعضای تیم که در حال حاضر با مشکلات تناسب اندام مواجه هستند، اگر بخواهیم قرمزها را به بهترین حالت خود برگردانیم، مطمئناً به بازی دیگری نیاز نداریم زیرا خستگی به کسی کمک نمی کند.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

بنابراین، ما مستحق بیش از یک تساوی امشب نبودیم و عواقب آن هر چه که باشد، در این مورد اکنون یک بازی اضافی است، بنابراین خوب است. من با آن مشکلی ندارم… یکی به من گفت که در مورد آنها تصمیم گیری می شود، یا هر چیز دیگری، اگر کسی آن را لغو کند در مورد آن صحبت می کند … بحثی شد، من بحث را شروع نکردم، یک سوال داشتم و سوال من فکر نمی کنم باید آنها را داشته باشیم، اما می دانستم که هنوز آنها را داریم.

هواداران لیورپول از دیدن دیدار جام حذفی با وولوز خوشحال نشدند و یکی از دلایل اصلی این اتفاق این است که ما اکنون بازی دیگری برای بازی در چند هفته آینده داریم، چیزی که یورگن کلوپ بعد از بازی درباره آن صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: ایبو کوناته از ورود کودی گاکپو “بزرگ” به تیم لیورپول خوشحال است.

گاهی اوقات باید برای آلمانی متاسف شوید زیرا همه موضع او را در مورد برنامه پرتنش ما در این کشور می دانند و این سوال از او پرسیده می شود و همه می دانند که پاسخ او چیست.

می توانید نظرات کلوپ در مورد تکرار جام حذفی (از ساعت 3:46) را از طریق تماشا کنید. امپراتوری کپ در یوتیوب:

https://www.empireofthekop.com/2023/01/08/klopp-extra-time-and-penalties/ منبع:

این بازیکن 55 ساله در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی گفت: می‌دانم از کجا آمده‌ام، اما شرایط این است که ما هنوز هم می‌توانیم در وقت‌های اضافه بازی کنیم [a] ضربات پنالتی، و بازی امشب قطعی می شود.