گلزنی در جام جهانی حس خاصی است


سرویس خبر شماره: 1856586
9 دسامبر 1401 در 07:48 ب.ظ
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فیل فودن:

فیل فودن گفت: “نشنیدن و اهمیت ندادن به حرف های همه سخت است، اما سعی می کنم زیاد اخبار را نخوانم. سعی می کنم متواضع باشم و سخت کار کنم. کمی سر و صدا در رسانه های اجتماعی به وجود آمد. من باید برای انگلیس بازی کنم.” اما من فقط سعی کردم سرم را پایین نگه دارم و سعی کردم در زمانی که فرصت داشتم، عملکرد خوبی داشته باشم. من کمی این فشار را مقابل ولز احساس کردم، اما فقط سعی کردم راحت باشم و فوتبالم را بازی کنم.

اولین گل او در جام جهانی؟ صادقانه بگویم این یکی از بهترین احساساتی بود که تا به حال در زندگی حرفه ای ام داشته ام. احتمالاً می توانید درک کنید که این احساس تماشای جشن گل من و برای من اهمیت زیادی داشت. من از خودم انتظار بیشتری دارم و می خواهم دوباره گل بزنم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

من سخت کار می کردم تا به تیم انگلیس راه پیدا کنم و به لطف گرت ساوتگیت این اتفاق در بازی با ولز افتاد. با خودم فکر کردم که همه وینگرها گل زده اند و شانس من کی خواهد شد؟ بنابراین فرصت بازی در چنین بازی بزرگی و البته گلزنی در جام جهانی برای من بسیار ویژه بود.

فیل فودن، ستاره جوان تیم ملی انگلیس فاش کرد که در روزهای اخیر کمی تحت فشار بوده است.

گلزنی در جام جهانی حس خاصی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، غیبت فیل فودن در دو بازی اول تیم ملی انگلیس در جام جهانی، انتقادات از گرت ساوتگیت را تشدید کرد، اما ستاره جوان شب گذشته مقابل ولز به میدان رفت و موفق به زدن گل شد. . حالا فیل فودن ادعا کرده است که در آن مدت فقط تلاش کرده تا به ترکیب سه شیرها راه پیدا کند و به ثمر رساندن یک گل در جام جهانی احساس خوبی بود.