بازتاب درخشش قائدی در صفحه هواداران الاهلی

صفحه توئیتر منبر شباب الاهلی با انتشار ویدئویی از گل قیدی نوشت: به درخشش و دو گل دیروز مهدی قیدی، بازیکن قرضی ما در استقلال نگاه کنید. یکی از هواداران شباب الاهلی نیز اظهار داشت: مهدی قیدی مورد ظلم مهدی علی (سرمربی وقت) قرار گرفت. یکی دیگر از هواداران در واکنش به این ویدئو نوشت: مهدی بازیکن خوبی است که در شباب الاهلی به او ظلم شد.

1799977


سرویس خبر شماره: 1869390
19 فوریه 1401 در 8:59 ب.ظ
678

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی قیدی در دیدار روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد بسیار خوبی داشت و با زدن 2 گل به پیروزی تیمش کمک کرد. مطمئنا این مهاجم بوشهری حتی در ثانیه های پایانی هم توانست هت تریک کند اما پنالتی او تبدیل به گل نشد.

کاربر دیگری به نام ولید احمد با انتشار عکس هایی از وینگر آبی ها نوشت: مهدی قیدی ایرانی با زدن 2 گل به استقلال 3-1 پیروز شد و توجه او را به خود جلب کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

همین موضوع باعث شد تا رسانه های هواداری شباب الاهلی نسبت به درخشش بازیکن تیمشان واکنش نشان دهند. قیدی در تابستان با قراردادی قرضی از امارات به استقلال آمد و گفته می شود بند دائمی شدن حضور او در جمع آبی پوشان در قرارداد طرفین لحاظ نشده است و در صورت صحت، قائدی انتظار می رود در پایان فصل به امارات بازگردد.

1799976

رسانه های هوادار شباب الاهلی به گل مهدی قائدی در بازی دیروز واکنش نشان دادند.

بازتاب درخشش قائدی در صفحه هواداران الاهلی