استادان Subpostmasters هنوز در مورد اشکالات زنده Horizon در تاریکی نیستند

ماه ها پس از خرابکاری قاضی دیوان عالی رویه اداره پست برای رسیدگی به خطاهای رایانه ای زیر سیستم ، این سازمان جزئیات خطاهای احتمالی را با مدیران پست الکترونیکی به اشتراک نمی گذارد ، که هنوز هم با تماس با خط تلفن پشتیبانی شعبه مشکلی ندارند.

نقص اخیر سیستم در شعبه ای از یک مدیر پست الکترونیکی ، برخی از چالش های اداره پست را برای جلب اعتماد افرادی که شعبات خود را اداره می کنند ، برجسته کرد ، اعتمادی که پس از نزدیک به دو دهه انکار از بین رفت.

آخرین مسئله که به نظر می رسد مشتری با وجود این که سیستم از حساب او بدهکار است ، معامله برداشت مشتری را رد می کند ، به نظر می رسد یک اشکال شناخته شده برای اداره پست است ، اما مدیران پست الکترونیکی گزارش نشده اند.

یک پرونده دادگاه عالی که در اواخر سال گذشته به پایان رسید ، حکم داد که مقامات پست الکترونیکی در ادعاهای خود مبنی بر اینکه اشتباهات در سیستم Horizon می تواند موجب خسارات غیر قابل توضیح شعب شود ، درست بودند. در این آزمایشات ، اداره پست به دلیل عدم ارائه خط تلفن تلفنی پشتیبانی شعبه مناسب و عدم اشتراک خطاهای شناخته شده Horizon با مدیران پست الکترونیکی که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند ، مورد انتقاد قرار گرفت.

در سال 2009 ، یک تحقیق هفتگی از Computer Weekly نشان داد که مدیران فرعی ، که شعب اداره پست را اداره می کنند ، به دلیل خسارات مالی غیرقابل توجیه مقصر شناخته شده اند ، زیرا آنها ادعا کردند که این اشتباهات توسط سیستم خرده فروشی و حسابداری Horizon انجام شده است. اداره پست این موضوع را تکذیب کرد و مدیران دفتر شعبه به جرم سرقت و پاسخگویی نادرست ، محکوم به زندان ، خدمات اجتماعی ، سوابق کیفری و جریمه های سنگین در میان شکایاتی که در نتیجه آن روبرو بودند ، محاکمه شدند (برنامه زیر را ببینید)

صدها مقام زیر پست در سال 2018 از طریق دادخواست دعوی طبقاتی اداره پست را به دادگاه بردند تا ثابت کنند که سیستم رایانه ای مسئول ضررهای غیرمجاز است. آنها در نبرد چند میلیون پوندی دادگاه عالی ، که در دسامبر 2019 به پایان رسید ، پیروز شدند.

اما اکنون ، پس از گذشت 9 ماه از دادگاه ، که اداره پست با پرداخت 58 میلیون پوند خسارت موافقت کرد و قول داد روش خود را تغییر دهد ، مدیران پست الکترونیکی هنوز در مورد خطاهای Horizon ناشناخته اند. در همین حال ، خط حمایت از مشاغل ملی ، که توسط مدیران پست الکترونیکی به عنوان خطوط راهنمای تابعه یا “جهنم خط” نامیده می شود ، همچنان مدیران پست الکترونیکی را با درخواست کمک فوری ، برای مدت طولانی به حالت تعلیق در می آورد.

این می تواند گسترش اتوماسیون فرآیند کسب و کار را به دلیل انحراف فناوری اطلاعات از کانون تجارت ایجاد کند
بخوانید:

مدیر زیر پست مستر ، مارک بیکر ، که قاضی دادگاه عالی پیتر فریزر در طول دادگاه او را “بدون شک” توصیف کرد ، دبیر شعبه اتحادیه کارگران ارتباط از راه دور است. او از مدیران پست الکترونیکی که سال ها با Horizon مشکل داشتند پشتیبانی می کند.

در طی آن زمان ، در حالی که بیکر تجربه پرداختن به مسائل در شعبات دیگری را که به آنها کمک کرده بود داشت ، اما در 20 سال از زمان معرفی Horizon – در Horizon با مشکل عمده ای روبرو نشده بود که باعث از بین رفتن یا افزایش سود در شرکت وابسته شود.

هفته گذشته در شعبه بیکر ، با خطایی روبرو شد که باعث کمبود شد ، در این مورد مشتری. این خطا هنگامی رخ داده است که مشتری از طریق اداره پست اقدام به برداشت وجه از حساب انجمن ساخت و ساز کرده است. شعب اداره پست خدمات بانکی را به بانک ها و سایر شرکت های دارایی در مناطق روستایی که هیچ شعبه بانکی وجود ندارد ارائه می دهند.

هنگامی که مشتری سعی در برداشت وجه داشت ، صفحه افق در داخل شعبه گزارش داد که معامله رد شده است ، اما مانده حساب مشتری توسط مبلغ کسر می شود. بیکر گفت: “ما مدتی است که از طریق سایر مدیران فرعی از این موارد آگاه بوده ایم و نمونه ها بیشتر و بیشتر می شوند.”

وی این حادثه را ناکامی در آنچه تحت عنوان “مصافحه سه جانبه” شناخته می شود توصیف کرد که در آن معامله باید توسط Horizon و سیستم پرداخت پیوند بین بانکی و درون شاخه ای تصویب شود.

بیکر گفت: “اگر یکی از این خطوط ارتباطی خراب شود ، یک طرف جیب خود را از دست می دهد.”

در این حادثه ، یک مشتری عادی برای برداشت 400 پوند از شعبه بیکر بازدید کرد ، اما وقتی آنها سعی کردند آن را پردازش کنند ، صفحه نمایش گفت که معامله رد شده است.

مشتری تأیید کرد که پول کافی در حساب خود دارد ، بنابراین دوباره امتحان کنید ، اما این بار آنها مبلغ را تقسیم کردند. معامله 300 پوندی رد شد و رسید نشان داد که دلیل این امر این بوده که مشتری از حد روزانه خود فراتر رفته است ، اگرچه معامله قبلی رد شد و در آن روز هیچ چیز پس نگرفت.

توییتر در حال بررسی الگوریتم برداشت تصویر برای تعصب نژادی است
بخوانید:

بیکر گفت: “ما برای سومین بار تلاش کردیم ، اما فایده ای نداشت.”

این نماینده به بیکر گفت که از شعبه انجمن ملی ساختمان بازدید خواهد کرد تا بداند چرا قادر به برداشت پول نقد نیست.

بیکر افزود ، “ما دو بار سعی کردیم با اداره پست تماس بگیریم و پس از 20 دقیقه هیچ پاسخی حاصل نشد ، بنابراین ما تسلیم شدیم. ما نمی توانیم به تلاش خود ادامه دهیم و منتظر بازگشت هرگونه خطا خواهیم بود.”

مشتری بعداً همان روز برگشت و به بیکر گفت که Nationwide تایید کرده است که اداره پست 400 پوند گرفته است. بیکر گفت: “او به من گفت نگران نباش ، آنها پول را به من دادند و گفتند که آنها آن را از اداره پست پس می گیرند.”

“وقتی در هنگام بسته شدن تمام اوراق را چک کردم ، چون در ساعات کاری نمی توانستم این کار را انجام دهم ، قطعاً پرداخت انجام شد. من پول را برداشتم و با اوراق قرار دادم زیرا اکنون کار را تمام کردم. اما صفحه افق چیزی نشان نمی داد.”

“پول نقد در خرک ، با تمام اسناد و مدارک ، منتظر است تا Nationwide در صورت وقوع هر کاری را از طریق اداره پست انجام دهد. اگر مشتری به Nationwide نرفته بود و ما اظهارات او را تأیید نمی کردیم ، او 400 پوند می گرفت و نمی دانست کاملا دلیل. “

تیم بانکی در اداره پست هشت روز بعد با بیکر تماس گرفت. وی گفت: “آنها فقط به من زنگ زدند زیرا ساختمان جامعه از آنها بود.”

البکر گفت که از ارتباط تیم متخصص بانکداری با او تحت تأثیر قرار گرفته است ، اما نشان داد که این سوالاتی را ایجاد می کند. وی گفت: “این نشان می دهد که اداره پست کاملاً آگاه است که این اتفاق می افتد زیرا آنها دایره ای برای رسیدگی تشکیل داده اند ، اما مدیران پست الکترونیکی به روز نمی شوند.” “بیشتر آنها نمی دانند معامله یک طرفه چیست.”

در پاسخ به س fromال Computer Weekly که چرا شبکه شعبه از همه خطاهای احتمالی مطلع نشده است ، اداره پست به Computer Weekly گفت: “ما در حال کار با مدیران پست الکترونیکی برای پیشرفت های بیشتر در کل تجارت هستیم و این شامل ارتباطات عملیاتی و سایر ارتباطات است.”

آژانس های آمریکایی درباره اطلاعات نادرست انتخابات و حملات سایبری هشدار می دهند
بخوانید:

تیم مک کورماک ، مدیر سابق پست الکترونیکی ، که برای تبلیغ جزئیات تمام خطاهای شناخته شده Horizon برای سالهای زیادی برای اداره پست تبلیغات کرده است ، گفت: “آنچه به نظر می رسید مورد علاقه واقعی اداره پست است.” [nine months ago] با تأخیر طولانی ، که باعث ایجاد تردید در مورد خطاهایی می شود که آنها نمی خواهند شبکه از آنها مطلع شود. “

بیکر 10 روز بعد اخطار خطایی را دریافت کرد که در آن گفته شده بود: «معامله کارت [account] بر [date] با قیمت 400 پوند. برداشت ها پردازش شد اما هیچ وجهی تأمین نشد ، که منجر به سود نقدی در شعبه شد. “اخطار خطا توسط تیم بانکی اداره پست تحریک شد.

به نظر می رسد خطای شعبه بیکر مظهر چیزی است که شرکت حسابداری قانونی Second Sight در اوایل سال 2013 پس از بررسی نمونه موارد از طرف دفتر پست ، آن را شناسایی کرد.

این امر به عنوان یک معامله یک طرفه شناخته می شود و غالباً عکس این اتفاق می افتد ، جایی که به مشتری پول داده می شود اما سیستم Horizon آن را ثبت نمی کند و مدیران پست الکترونیکی را در حساب های خود باقی می گذارد.

وقتی دو سیستم با هم کار می کنند ، در این مورد Horizon و سیستم پرداخت بین بانکی معروف به Link ، چهار اتفاق می تواند رخ دهد – هر دو کار می کنند ، هیچ یک کار نمی کنند و دو گزینه جایی است که یکی کار می کند و دیگری کار نمی کند.

این خطاها می توانند ناشی از مشکلات ارتباطی و سخت افزاری باشند.

برای مدیران پست الکترونیکی ، وقتی آنها به مشتری پول می دهند اما Horizon آن را ضبط نمی کند یک مشکل بزرگ است که با این مبلغ برای آنها باقی می ماند. مشتری کمتر خطایی را گزارش می کند که به او پول بدهد بدون اینکه آن را از حساب خود کسر کند در مقایسه با کسر پول بدون دریافت آن.

در اوایل تحقیقات خود ، دید دوم ، توسط اداره پست برای تحقیق در مورد اتهامات علیه Horizon ، معاملات یک جانبه را شناسایی کرد که منجر به ناتوانی غیرقابل توجیه شد.

ران وارمینگتون ، رئیس دید دوم گفت: “مشتریانی که برای چیزی چیزی دریافت نمی کنند ، احتمالاً متوجه می شوند و در مورد آن کاری انجام می دهند تا آنهایی که چیز بیهوده ای دریافت می کنند.”

سونی می گوید ، پس از حذف شایعات تولید ، انتظار کمبود PS5 را نداشته باشید
بخوانید:

وارمینگتون اظهار داشت كه وی شدیداً تردید دارد كه درصد زیادی از نقایص تاریخی مربوط به این نوع خطاها باشد.

از دهه گذشته که توسط معاونان بزرگ و Computer Weekly به چالش کشیده شده است ، اداره پست همیشه اطمینان داده است که هیچ خطایی در Horizon وجود ندارد. اما در طول دادگاه دیوان عالی کشور ، شواهد در دادگاه نشان داد که دفتر پست و تأمین کننده Horizon Fujitsu دارای یک گزارش خطای شناخته شده است ، که هزاران خطای شناخته شده Horizon را ثبت کرده است. اما با مسئولان پست الکترونیکی در میان نگذاشت و برای آشکار شدن حضور آنها به یک دادخواست احتیاج داشت.

در پاسخ به س questionsالات Computer Weekly در مورد تغییراتی که از زمان صدور احکام دادگاه ایجاد کرده است ، اداره پست گفت که یک برنامه اصلاح در حال انجام است: “ما در حال اصلاح فرهنگ ، شیوه ها و رویه های سازمان هستیم ، و یک رابطه شفاف و باز با مدیران نامه برقرار می کنیم.”

او گفت در مشاوره “برای اینکه مستقیماً از مدیران پست الکترونیکی در مورد چگونگی مشارکت در توسعه و اجرای تصمیمات تجاری مطلع شوید.”

در مورد خطوط کمک فرعی ، اداره پست گفت: “NBSC (اکنون مرکز پشتیبانی شعبه) را مجدداً بازسازی کرده است تا سریعتر و کارآمدتر مشکلات را حل کند. در بیشتر موارد ، مرکز پشتیبانی شعبه ما می تواند برای جلب رضایت مدیر پست ، پرسش ها را به سرعت و به راحتی حل کند.”

برای پرونده های پیچیده تر ، اداره پست گفت که یک مدیر پرونده خاص را برای تکمیل تحقیقات عمیق تر اختصاص می دهد. وی گفت: رسیدگی کننده پرونده در کنار مدیر اداره پست کار خواهد کرد و در صورت لزوم می توان پرونده را بیشتر کرد.

این گزارش افزود که براساس یادداشت های Postmaster ، تغییرات طراحی در معاملات مختلف در Horizon اعمال شده است.

با ادامه تعطیلی شعب بانک ها ، به ویژه در مناطق روستایی ، اداره پست نقش مهمی در ارائه خدمات از طرف آنها دارد. از آنجا که تعطیلی در نتیجه کاهش هزینه ها و انتقال به سمت بانکداری دیجیتال سرعت می گیرد ، شعب اداره پست احتمالاً مشتریان بیشتری را با استفاده از آنها برای بانک می بینند.

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y3y7ymv7
is.gd/cYKDqj
shrtco.de/JBgUX
clck.ru/R7wo3
u.nu/lr303
ulvis.net/viT

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا