گواردیولا هشدار داد که منچسترسیتی نیز ممکن است در جریان بازی با لیورپول دچار لغزش شود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به بازیکنانش دستور داده است که روی کارشان تمرکز کنند و مدعی است که آنها نیز ممکن است مانند لیورپول در جریان قهرمانی سقوط کنند.

لیورپول در رقابت های لیگ برتر زمین را باخته است

در ماه آوریل، لیورپول برای کسب بیستمین عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در شرایط بسیار خوبی قرار گرفت. آنها در هفت بازی اخیر خود در لیگ برتر طعم شکست را نچشیده بودند و فهرست بازی نسبتاً ساده‌تری برای مقابله داشتند. برای آنها خوب شروع شد، زیرا آنها یک پیروزی 3-1 را در برابر شفیلد یونایتد به دست آوردند. با این حال، چند روز بعد، آنها در اولدترافورد با منچستریونایتد تساوی 2-2 کردند و دو امتیاز از دست دادند.

آنها سپس در 14 آوریل شکست 1-0 مقابل کریستال پالاس را متحمل شدند که به منچسترسیتی اجازه داد تا بر اختلاف دو امتیازی خود نسبت به لیورپول و آرسنال که در آن زمان رهبران مشترک آن زمان بودند، غلبه کند. روز چهارشنبه (24 آوریل)، قرمزها یک بار دیگر سه امتیاز ارزشمند را از دست دادند و 2-0 از اورتون که در معرض خطر سقوط بود، شکست خوردند. پس از پیروزی های آرسنال و منچسترسیتی به ترتیب در روزهای سه شنبه و پنجشنبه، شاگردان یورگن کلوپ به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کردند. آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز انفرادی پیشتاز مسابقه است، اما سیتی یک بازی پیش رو دارد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می گوید لغزش لیورپول غیرعادی نیست

گواردیولا پس از اینکه تیمش پنجشنبه شب (25 آوریل) در مقابل برایتون اند هوو آلبیون به پیروزی 4-0 دست یافت، در گفتگو با مطبوعات گفت که برای قرمزها احترام زیادی قائل است و به بازیکنان هشدار داد که آنها نیز ممکن است قربانی چنین بازی‌هایی شوند. لغزش

تاکتیکیست اسپانیایی با افشای آنچه که قبل از بازی مقابل برایتون به بازیکنانش گفته بود، گفت (از طریق The Herald):

من به بازیکنان گفتم اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما بیفتد و برای آرسنال هم اتفاق بیفتد. مردم انتظار نداشتند که آنها مقابل کریستال پالاس و دیروز شکست بخورند، اما ممکن است برای ما اتفاق بیفتد – این فوتبال است.

اورتون برای فرار از منطقه سقوط بازی می کند و ما یک بازی مشابه در ناتینگهام فارست (یکشنبه) داریم و آنها برای زندگی خود بازی می کنند.

وی در پایان افزود:

شاید چون آنها سال ها مدعی واقعی ما بودند، قدردانی من از لیورپول بیشتر از همیشه باشد.

با این حال (عنوان) وجود دارد (برای لیورپول) زیرا من شخصیت تیم آنها را می شناسم. آنها تا آخر می جنگند و ما هم باید این کار را انجام دهیم.

منچسترسیتی در صورت پیروزی در پنج بازی باقیمانده خود، چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را کسب خواهد کرد. آنها اولین تیمی خواهند بود که در تاریخ لیگ برتر انگلیس چنین کاری انجام می دهند.

https://sportslens.com/news/liverpool-pep-guardiola-manchester-city-premier-league-record/ منبع: