استودیوهای “مجازی” می توانند یک جایگزین واقعی برای جلوه های ویژه صفحه سبز ارائه دهند

پولتر افزود اگر می خواست شلیک کند مجرا در سایت ، این یک فرایند طولانی خواهد بود. “اگر شما در یک جنگل مهتابی بودید ، ما هم بودیم [shoot] از ساعت 9 شب تا 7 صبح یعنی این وحشتناک استجنگل مهتابی جالب است زیرا جالب است خیلی جعلی،” او گفت.

“جنگل ها در شب [pitch dark] مانند پروژه بلر ویچ. چیزی به نام “جنگل مهتابی” وجود ندارد. پولتر گفت: “ما چراغ های بزرگی روی جرثقیل ها داریم و همه چیز را از پشت روشن می کنیم.” و وی افزود که اگر در روز فیلمبرداری ، خدمه نیاز به تنظیم چراغ ها داشته باشند ، پایین آوردن هر اهرم و حرکت دادن آن برای تغییر تنظیم یک کار طولانی است.

در یک مجرا، سوار با یک فاصله شبه که در آن روزها و شبها پرواز می کنند ، در طول زمان “رانده می شود”. از آنجا که این استودیو دارای صفحه ای است که فضای داخلی سقف را پوشش می دهد ، تیم می تواند یک ماهواره دیجیتال بسازد تا همانطور که در واقعیت انجام می شود ، در آسمان حرکت کند. اما این “نگاه و احساس درست” در مقایسه با انتظارات مخاطبان از نحوه کار فیلم مهتاب نبود. با این وجود ، در عرض چند دقیقه ، پولتر تصاویر دایره ای و سفید JPEG را که از سقف می چرخیدند جایگزین ماه کرد تا احساس سینمایی بیشتری ایجاد کند. در مقایسه با ساعتهایی که در غیر این صورت در دنیای واقعی می گذراندند ، توانایی ایجاد تغییر فقط در چند دقیقه در موتور Unreal یک مکاشفه بود.

این فناوری در تلاش است شیوع آتش سوزی در کالیفرنیا را پیش بینی کند
بخوانید:

فیلم های سنتی با بودجه کلان مبتنی بر تصورات اولیه هستند. کلیپ ها به طور خشن ساخته شده اند تا به سازندگان محتوا کمک کند تا ایده بهتری از فیلم خود دریافت کنند. پس از پایان فیلمبرداری ، خیلی از مطالب VFX به مدت 18 ماه به پایان نمی رسد ، بنابراین این یکی است [clips] به آنها کمک کنید بفهمند این فیلم چگونه است. همچنین به آنها کمک می کند تا قبل از تنظیم سازنده ها روی مته ها و چکش ها ، زاویه عکسبرداری و الگوهای روشنایی را برای برنامه ریزی شلیک کنند. سان گفت ، با استودیوی مجازی ، “تمام جلوه های بصری و پسوندهای گروهی در دوربین و مجموعه انجام می شود.” به جای به کارگیری گروه بزرگی از هنرمندان CGI ، محیط های Percival در Unreal Engine فقط توسط سه هنرمند ایجاد شده اند دو هفته. سان گفت: “تولید مجازی یک فناوری در زمان واقعی است که در زمان واقعی ارائه می شود و همینطور است.” در ارتباط بودن. “

هر شوالیه میز گرد به یک اسب تضمین شده احتیاج دارد …

تحولات شورش

ما این مجموعه عظیم ایمیل و جعبه های دراپ را داشتیم ، CGI چه چیزی را معرفی می کند [the artists] ساخته شده است ، و ما قادر خواهیم بود بگوییم ، “خوب ، عالی است ، آن را بردار ، حرکت بده.” “گروه می توانستند لحظه آخر تغییراتی را در مجموعه خود هنگام سفر به فیلمبرداری ایجاد كنند ،” پس ناگهان ، یك ساعت بعد ، تغییر كرد. “در مقایسه با فضای فیلم سنتی ، این تقریباً لوکس بود ، خصوصاً از نظر سطح كنترل به سازندگان فیلم.

عکسهای زنده PlayStation 5 یک کنسول واقعا عظیم الجثه را نشان می دهد
بخوانید:

در طولانی مدت ، اگر فیلمبرداری صحنه های خاص بسیار کمتر از سفر به یک مکان باشد ، به شما کمک می کند. پولتر یک صحنه فرضی کوتاه را پیشنهاد کرد که در آن دو نفر هنگام غروب خورشید در صحرا صحبت می کنند و فیلمبرداری آن ممکن است سه هفته طول بکشد. “شما باید با یک خدمه به مراکش سفر کنید ، به صحرا بروید و روزانه حدود 15 دقیقه فیلمبرداری خواهید داشت.” برای مقایسه ، پولتر می تواند خودش را به مراكش برساند ، “او شلیك می كند.” [background] صفحه ای که می تواند بارها و بارها در صفحه های استودیوی مجازی پخش شود ، ناگهان این سکانس با تمام صرفه جویی در هزینه یک روز طول می کشد.

این قسمت است که افرادی که روند تولید را تأمین می کنند مانند اورلاندو پدریگوسا را ​​به هیجان می آورد. او مدیر ارشد تولید در Film.io است ، شرکتی که از پروژه های سینمایی و تلویزیونی پشتیبانی می کند ، و گفت که صفحه های LED می توانند پس انداز کنند “99 درصد از طرح ساخت و بودجه تولید” ، در حالی که به لطف کاهش در مواردی مانند حمل و نقل ، بیمه ، هتل ها و هزینه بازیگران / خدمه. ” در اصطلاح واقعی ، وی گفت که صرفه جویی بالقوه 1.5 میلیون یورویی (1.7 میلیون دلار) در یک مجموعه فیلم است. با توجه به تأثیر همه گیر در سینما در حال حاضر – با غیرمعمول شدن نمایش ها در چند ماه آینده زنجیره های بزرگ با تعطیلی روبرو هستند – ارزان ترین هزینه بهترین است.

مکالمات خدمات مشتری به Instagram DMs می آیند
بخوانید:
پس زمینه دوره در استودیوی Rebellion در Didcot ، آکسفوردشایر گرفته شده است.
اطراف پشت استودیوی مجازی.

تحولات شورش

پولتر معتقد است که ما به سختی سطح کاری را که استودیوهای مجازی می توانند انجام دهند ، خراشیده ایم. اگر می خواهید یک دفتر کار بسازید [for a movie]وی گفت: “شما می توانید با هزار کابین دیوانه شوید ، وگرنه محیط چارلی کافمن بی نهایت احمقانه است و شما فقط نیاز به ساختن یک اتاق دارید.” [as a real set] و لبه های گروه فیزیکی را مسدود کنید تا مشکلات پنهان شود. »این یک نقطه ضعف مهم نیز است ، زیرا استودیوی مجازی برای کار کردن با محدودیت های فیزیکی زیادی روبرو است. [with the wall]پولتر گفت. آزادی ثبت منظره چشم انداز بسیار عالی است ، اما نمی توانید بدون اینکه مخاطب ببیند خیلی واضح است ، می توانید به سمت بالا و پایین حرکت کنید.

پولتر گفت: “سقف مخصوص نورپردازی است ، مگر اینکه وقتی به بینی کسی نگاه می کنید شلیک عجیبی انجام می دهید.” سازندگان فیلم باید از این محدودیت ها عبور کنند ، این امر با استفاده از حرکات دوربین مجازی در داخل کامپیوتر امکان پذیر است. پولتر گفت: “خود زمینه می تواند” تکان بخورد “نوعی فیلم مایکل بی را که به طور مرتب در حال چرخش است جعل کند ، به شرطی که هیچ پرده یا صحنه ای در استودیوی واقعی وجود نداشته باشد ، زیرا” درختان نخواهند چرخید “.

لازم به ذکر است که فناوری در مرحله ای نیست که بتوانید هر پروژه ای را قبل از آن بیرون بریزید و انتظار موفقیت داشته باشید. پولتر می گوید تنظیمات فعلی “حدود 90 درصد” است و به نظر می رسد “720p با چشم غیر مسلح – چشمگیر ، اما فقط به اندازه کافی خوب”. مجرا این هدف عکاسی واقع گرایانه نیست و به کیفیت نمایشی و اثیری آن متمایل است ، اما حدس نمی زنید که جلوی تلویزیون فیلمبرداری شده باشد ، مگر اینکه از قبل بدانید. و من دموی منتشر نشده ای از Rebellion را دیده ام که واقعی تر به نظر می رسید. سکانس آزمایشی موتور سیکلت هنگام رانندگی (فیلم) در مرکز لندن باورنکردنی است. تصاویر شخصی که لباسی را در بالای تپه شناور می پوشد (فکر کنید: تبلیغات برای عطر) به نظر می رسد که در حومه ولز گرفته شده است. یک یا دو سال به آن فرصت دهید تا کمی فناوری به بلوغ برسد و این می تواند به ابزاری مناسب برای هر تعداد فیلم و نمایش تلویزیونی تبدیل شود.

Ring یک دوربین امنیتی و دزدگیر برای ماشین شما اعلام می کند
بخوانید:

Rebellion احتمالاً می خواهد از استودیوهای مجازی به عنوان بهترین راه برای ساختن یک امپراتوری چندرسانه ای جدید استفاده کند. در سال 2018 ، او اعلام کرد که با دانکن جونز کار می کند (ماه، قوطیو بی صدا) بر Rog Trooper فیلم سینما. او همچنین مدت طولانی در تجارت است Judge Dred: Mega City One پروژه ای در افق است. مطمئناً ، ساخت یک مجموعه تلویزیونی به این بزرگی هزینه زیادی را با استفاده از فن آوری های سنتی روی صفحه سبز نشان می دهد ، اما شاید این فناوری باعث شود پروژه هایی از این دست از نظر اقتصادی مناسب باشند.

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y5k8nben
is.gd/ZV87QU
shrtco.de/jbMzL
clck.ru/RRsyh
u.nu/-qcvd
ulvis.net/dJFj

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا