شهریار مغانلو را برای پرسپولیس رزرو کنید!


سرویس خبر شماره: 2017115
7 مه 1403 ساعت 04:46
581 امتیاز خبر

2نقطه نظر

بعید است مهاجم گلزن سپاهان در دیدار جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی استراحت کند.

شهریار مغانلو را برای پرسپولیس رزرو کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهریار مغانلو به اوج بازگشته و تبدیل به مهاجمی زهردار شده که همه حریفان را به دردسر می اندازد و عملکرد او در دو دیدار اخیر لیگ برتر مقابل ذوب آهن و ملوان انزلی که موفق به زدن 3 گل شد. گلزنی و با اقتدار قرار گرفتن در صدر فهرست گلزنان این موضوع را نشان می دهد، اما او ممکن است امروز تیمش را مقابل استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته آخر لیگ برتر بود و توانست سپاهان را به بازی در انزلی بازگرداند و روی دو گل تیمش دست به هر کاری زد، بعید نیست که بازی را از روی نیمکت آغاز کند. بازی امروز مقابل استقلال ملاثانی برای استراحت بیشتر و آینده حساس مقابل پرسپولیس.

2014979

مقانلو که در اواخر بازی با ذوب آهن یک گل سه امتیازی به ثمر رساند، در بازی با ملوان تلاش زیادی کرد تا تیمش را از شکست به پیروزی برگرداند و با زدن دو گل موفق به این کار شد.

مهاجم بلند قامت سپاهان در ابتدای نیمه دوم مقابل ملوان با دویدن پشت مدافعان ملوان و ضربه زدن به فرعباسی پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد و با نفوذ بسیار خوبی دیگر به تعمیر باکس ملوان موفق شد کاوه را تبدیل به گل کند. پاس رضایی در یک گل برای سه امتیاز برای آنها مقام سوم و 14 گل زده را قطعی می کند که امیدوار است این روند در دیدار حساس بعدی لیگ مقابل پرسپولیس ادامه پیدا کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی