میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می گذاریم


سرویس خبر شماره: 2017100
7 مه 1403 ساعت 3:30 ق.ظ.
429

0نقطه نظر

همیشه روی سپاهان فشار وجود دارد، چون آنها تیم بزرگی هستند و همه انتظار دارند هر فصل قهرمان شوند. مهمتر از همه، ما از دور بودن از صدر جدول رده بندی ناراضی هستیم.

میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می گذاریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت پیام فرسه، دروازه بان شماره یک سپاهان بهترین فرصت برای نیما میرزازاد برای قرار گرفتن در دروازه زردپوشان بود. او در این چند دیدار که در تیم سپاهان حضور داشت نمایش های خوبی از خود به نمایش گذاشت و حالا امیدوار است در رقابت با نیازمندان فرصت بیشتری به دست آورد. با میرزازاد درباره وضعیت فعلی سپاهان صحبت کردیم.

پیروزی مقابل ملوان برای شما بسیار مهم بود. آیا شرایط تیم با این برد بهتر شده است؟
بله، بعد از تساوی مقابل نساجی برای تغییر بازی جدا شدیم و خدا را شکر 2 برد متوالی به دست آوردیم. امسال در چند مسابقه شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت و از کورس قهرمانی عقب افتادیم. امیدوارم تا پایان فصل به این روند پیروزی ادامه دهیم. اکنون خود را برای بازی با استقلال ملاثانی و پرسپولیس آماده می کنیم.

قبول داری که سپاهان دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد؟
روی کاغذ، ما خوش شانس هستیم و انسان ها همیشه به امید زندگی می کنند. ما حق نداریم ناامید شویم، اما باید واقعیت را نیز در نظر بگیریم. اکنون کار ما برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است و باید منتظر باشیم تا رقبای مان امتیاز از دست بدهند و خودمان در تمام مسابقات پیروز شویم. کار واقعا سخت است.

2006928

در ابتدای فصل خیلی ها فکر می کردند که سپاهان قطعا قهرمان می شود. چرا این اتفاق نیفتاد؟
ما این احساس را داشتیم که قرار است قهرمان شویم، اما اتفاقات غیرمنتظره ای رخ داد و در طول فصل با بدشانسی مواجه شدیم. در برخی مسابقات تمرکز نداشتیم و امتیازات بدی را از دست دادیم. این فصل اتفاق خوبی در سپاهان نیفتاد و فشار زیادی روی تیم بود.

این باشگاه همچنین به دلیل هزینه های هنگفتش مورد انتقاد قرار گرفته است. در این مورد چه دارید که بگویید؟
از جزئیات قرارداد بازیکنان اطلاعی ندارم اما سپاهان همیشه انتظارات زیادی دارد. با سبک بازی خودمان نشان دادیم که می توانیم قهرمان شویم اما از جایی که انتظارش را نداشتیم ضربه خوردیم. امسال همه جور اتفاقات بد برای تیم ما افتاد.

با این حال هواداران سپاهان به شدت از عملکرد این تیم عصبانی هستند و حتی در 2 دیدار خانگی نیز با سر دادن شعار خواستار برکناری موریس شدند.
در فوتبال ایران نتیجه خیلی مهم است و معمولاً یک مسابقه خوب و زیبا چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. هواداران همیشه باید در سخت ترین شرایط از تیم حمایت کنند اما گاهی به هواداران سپاهان حق می دهم ناراحت یا عصبانی باشند. در دیدار مقابل ملوان از حریف عقب افتادیم اما تماشاگرانی که به انزلی رفته بودند در نیمه دوم تیم را تشویق کردند و در این دیدار مهم پیروز شدیم.

قبول داری که قهرمان نشدن در لیگ برتر شکست بزرگی برای سپاهان است؟
گفتم همیشه فشار روی سپاهان بود، چون آنها تیم بزرگی هستند و همه انتظار دارند هر فصل قهرمان شوند. مهمتر از همه، ما از دور بودن از صدر جدول رده بندی ناراضی هستیم. این فصل برای ما تلخ می گذرد اما باید به مبارزه ادامه دهیم. هنوز 6 بازی باقی مانده و جام حذفی را پیش رو داریم. جام حذفی برای ما بسیار مهم است و باید برنده شویم. در هر صورت، این فصل باید برای ما خوب به پایان برسد.

2007007

به نظر می رسد بازی آسانی با استقلال ملاثانی دارید.
به هیچ وجه. چنین بازی هایی سخت است. آنها انگیزه زیادی دارند و ما حق نداریم این تیم را دست کم بگیریم.

در مورد عملکرد خوب خود در چند مسابقه اخیر صحبت کنید.
من همیشه در تمرینات کار کرده ام تا اگر بازی کنم در بهترین شرایط ممکن باشم. امیدوارم هواداران و کادر فنی راضی باشند. سعی می کنم بیشتر بازی کنم و اعتماد مورایس را جبران کنم.

آیا قصد ندارید به تیمی بپیوندید که فصل آینده در آن دروازه بان ثابتی باشید؟
هر بازیکنی دوست دارد در سپاهان باشد. در پایان این فصل بازیکن آزاد می شوم اما دوست دارم در سپاهان بمانم و فرصت بیشتری برای بازی داشته باشم. هدفم دعوت به تیم ملی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی