هواداران وستهام از ترس 2 بازیکن لیورپول “می توانند یک روز زمینی داشته باشند” – لیورپول اف سی

لیورپول این آخر هفته با کم اعتمادی به وستهام سفر می کند، اما چکش ها در حال حاضر کاملاً از خودباوری پر نیستند.

قرمزها روز چهارشنبه 2-0 مقابل اورتون شکست خوردند و عملا به امیدهای قهرمانی خود در لیگ برتر پایان دادند و فصل 2023/24 آنها به طرز افسرده‌ای از بین رفت.

سفر بعدی ناهار شنبه به وستهام است، با پیروزی برای جلوگیری از پوسیدگی که اخیراً ایجاد شده است.

قبل از بازی، با پادکستر و هوادار وستهم جیمز جونز صحبت کردیم (@ByJames Jones) برای اینکه تیمش، دیوید مویز، مسابقه عنوان قهرمانی و خیلی چیزهای دیگر را به ناکامی وارد کند.

این فصل چقدر مثبت بوده است؟

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 20 دسامبر 2023: داروین نونیز (L) از لیورپول و کنستانتینوس ماوروپانوس از وستهام یونایتد در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بین باشگاه های لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

بعد از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا مثبت و با امید فراوان شروع شد، اما از ابتدای سال به عقب رفت و بسیار سمی شد.

وستهام از ششم شدن در لیگ برتر و پیشتاز برای کسب رتبه ششم برتر، به رتبه هشتم سقوط کرده و صعود به اروپا دیگر در دست ما نیست.

این به لطف بردن تنها چهار بازی در سال 2024 تا این مرحله است.

ما نتوانستیم شفیلد یونایتد، برنلی، بورنموث، فولام و کریستال پالاس را در لیگ شکست دهیم و این برای ما هزینه گزافی داشته است.

آیا زمان مناسبی برای رفتن مویس است؟

بله، فکر می‌کنم اینطور است، اما سطوحی که او ما را در چهار سال گذشته به آن رسانده است فراتر از وحشی‌ترین رویاهای ما بود.

زمانی که او برگشت، عمیقاً در یک نبرد سقوط بودیم و از آن زمان به بعد، به سه مرحله یک چهارم نهایی اروپا، یک نیمه نهایی لیگ اروپا و کسب مدال نقره رسیدیم.

ما دو بار در جمع هفت تیم برتر لیگ برتر قرار گرفتیم. هیچ کس آمدنش را ندید.

اما شکست مویس در ساختن تیمی که قادر به رقابت در چندین جبهه باشد، به دلیل ترجیح او برای کار با تیم کوچکتر، عاملی کلیدی در پشت سر این است که چرا همه چیز امسال اشتباه پیش رفت. بازیکنان در حال تمام شدن هستند.

منچستر، انگلیس - چهارشنبه، 19 فوریه 2020: دیوید مویس، مدیر وستهم یونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه وستهم یونایتد در ورزشگاه سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

علاوه بر این، تاکتیک‌های او همیشه مکمل استعدادهای ما در تیم نیست، از این رو امتیازات احمقانه‌ای را در برابر تیم‌های پایین‌تر لیگ از دست داد.

این اغلب بسیار منفی است، و در حالی که قبلاً ثابت شده بود که موفقیت آمیز بوده و پایه و اساس موفقیت اولیه مویس در باشگاه بود، دیگر موثر نیست.

این در این واقعیت مشهود است که ما بیش از هر گل دیگری در لیگ برتر خارج از رده سوم جدول دریافت کرده ایم.

این احساس این است که زمان آن فرا رسیده است که باشگاه با مدیری که ایده‌های تازه، رویکرد تاکتیکی مثبت‌تری دارد و مایل به ساخت تیمی است که بتواند در کل یک فصل رقابت کند، حرکت کند، نه فقط دو سوم یک فصل.

با این حال، مویس یک افسانه به جا خواهد گذاشت. من همیشه آن مرد را دوست خواهم داشت.

دوست دارید چه کسی جایگزین او شود؟

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 8 ژانویه 2023: گراهام پاتر، مدیر چلسی، در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین باشگاه منچستر سیتی و چلسی اف سی در استادیوم سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

نام های زیادی در حال حاضر در اطراف پرتاب می شود. من همیشه گفته ام که شخصی مانند گراهام پاتر قرار ملاقات خوبی خواهد بود.

کار چلسی مسلماً برای او خیلی بزرگ بود، اما وستهم از آن نوع باشگاه و پروژه ای است که فکر می کنم او می تواند بر روی کاری که در برایتون انجام می داد، بسازد.

جدای از آن، کاری که آندونی ایرائولا در بورنموث با بودجه نسبتاً کمی انجام می دهد را کاملاً دوست دارم.

آنها مارک خوبی از فوتبال بازی می کنند و شما فکر می کنید با تعداد بازیکنان بهتر او می تواند آن را در وستهام گسترش دهد.

بهترین و بدترین بازیکنان وستهام در این فصل چه کسانی بوده اند؟

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 20 دسامبر 2023: جارود بوون (R) بازیکن وستهم یونایتد توسط کورتیس جونز از لیورپول در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بین باشگاه های لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد به چالش کشیده شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

جارود بوون فوق‌العاده بوده است و به احتمال زیاد همه انتخاب بهترین بازیکن ما خواهد بود، اما مرد من امرسون پالمیری است.

او به معنای واقعی کلمه بازی بدی ندارد و در سمت چپ بسیار موثر است، هم در دفاع و هم در جلو.

او کمی زیر نظر رادار می رود زیرا تعداد گل ها و پاس گل های او اغلب کم است، اما من همیشه گفته ام که نشانه یک بازیکن خوب بازیکنی است که در زمین متوجه نمی شوید.

اون امرسونه

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 24 سپتامبر 2023: جارود بوون، بازیکن وستهم یونایتد (L) پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد، به همراه هم تیمی خود، لوکاس پاکوتا، جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دوستی نزدیک او با لوکاس پاکئتا نیز به این معنی است که او و برزیلی ها پیوند بسیار خوبی دارند.

بدترین بازیکن؟ از گفتن آن متنفرم زیرا فکر می‌کنم از زمانی که او آمده همه چیز علیه او کار کرده است، اما این کالوین فیلیپس است.

برای شروع به قراردادی قرضی نیاز نداشتیم، اما همچنین بازیکنی که اعتماد به نفسش به باشگاهی نیاز داشت که در آن هیچ فشاری برای رسیدن به سطوح بالا وجود نداشت.

وستهام کاملا برعکس بود و او نتوانست آنچه را که در لیدز و انگلیس داشت، بازیابد.

امیدهای قهرمانی لیورپول را چگونه ارزیابی می کنید؟

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 24 آوریل 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول اف سی، دویست و چهل و چهارمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

بعد از آن شکست مقابل اورتون، فکر می کنم الان برای لیورپول خیلی سخت خواهد بود.

سه امتیاز کمتر از آرسنال و با دو بازی در دست منچسترسیتی، دیگر در دستان شما نیست.

باید چهار برد از چهار برد باشد و امیدوار باشیم که آرسنال و سیتی هر دو حداقل دو بار در بازی های باقیمانده خود امتیاز از دست بدهند.

دوست دارید چه کسی این عنوان را کسب کند؟

لیورپول، انگلستان - شنبه، 23 دسامبر 2023: مدیر آرسنال، میکل آرتتا در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

هر کسی جز آرسنال این فکر که طرفداران حیرت‌انگیز، خودپسند و خودخواه آن‌ها شکوهی داشته باشند، مرا به شدت ناراحت می‌کند.

همچنین دیدن اینکه دکلان رایس بعد از سال‌ها گفت که «می‌خواهد همه چیز را در دوران حرفه‌ای‌اش برنده شود» هیچ‌چیز نبرده است، برای من بسیار خوشحال خواهد شد، و تنها تصمیم گرفت که با آرسنال امضا کند.

آنها باشگاهی هستند که نبرده و احتمالا نخواهند برد.

در مورد شنبه، نبردهای کلیدی کجا برگزار می شود؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 24 سپتامبر 2023: جارود بوون، بازیکن وستهم یونایتد (L) پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد، به همراه هم تیمی خود، لوکاس پاکوتا، جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من فکر می کنم همه چیز بستگی به این دارد که آیا بوون تناسب اندام دارد یا نه و اگر پاکوتا ظاهر شود.

Paqueta در حال تبدیل شدن به بسیار ناسازگار است، اما در روز خود، او می تواند هر دفاعی در جهان را باز کند.

ما به آن روز شنبه نیاز داریم و با سرعت بوون در پشت سر، در حمله خطرناک خواهیم بود.

نگرانی من در دفاع است. ما در حال حاضر گل‌ها را برای سرگرمی ارسال می‌کنیم و کورت زوما دیگر نمی‌تواند بدود، که در برابر تیمی با حمله سریع مانند لیورپول یک نگرانی است.

محمد صلاح و لوئیز دیاز می توانند یک روز میدانی مقابل دفاع ما داشته باشند اگر زمان و فضای روی توپ در اختیار ما قرار گیرد.

اگر می توانستید فقط یک بازیکن لیورپول در وستهام داشته باشید، آن بازیکن چه کسی بود؟

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: دیوگو جوتا بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

فکر می کنم قبلاً در این سایت گفته ام و باز هم می گویم: دیوگو جوتا. من فقط او را دوست دارم.

او انواع گل‌ها را به ثمر می‌رساند و می‌تواند تقریباً در هر نقطه از جلو سه یا حتی کمی عمیق‌تر در پشت حمله بازی کند.

شرم آور است که او در حال حاضر مشکل مصدومیت دارد، اما باید بگویم خوشحالم که او شنبه بازی نمی کند.

در نهایت، پیش بینی شما چیست؟

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان تمرینات پیش از بازی قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

با توجه به فرم لیورپول، فکر می‌کنم ما این شانس را داریم که در این آخر هفته چیزی بگیریم.

اما می‌دانم که یورگن کلوپ نمی‌خواهد دیگر امتیازهای کاهش یافته را ببیند، زیرا او تلاش می‌کند تا مسابقه قهرمانی را به آخر هفته برساند.

تا زمانی که لیورپول هنوز در مسابقه است، هنوز فرصت وجود دارد و این چیزی است که وستهم در این آخر هفته با آن روبرو خواهد شد.

من مثبت می‌مانم و پیروزی 2-1 وستهم را پیش‌بینی می‌کنم، اما اگر برعکس باشد، تعجب نمی‌کنم.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/west-ham-fear-2-liverpool-players-could-have-a-field-day-in-premier-league-clash/ منبع: