کار دشوار بارسا برای حفظ جایگاه دوم لالیگا


سرویس خبر شماره: 2017101
7 اردیبهشت 1403 ساعت 03:00
3.3 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سه بازی سخت متوالی مقابل تیم های برتر

بارسلونا کار بسیار دشواری برای حفظ جایگاه دوم خود در لالیگا دارد.

کار دشوار بارسا برای حفظ جایگاه دوم لالیگا

به گزارش “ورزه سه”، با وجود انتصاب ژاوی به عنوان سرپرست کادر فنی بارسلونا، این تیم در 6 هفته باقی مانده از فصل جاری لالیگا کار بسیار سختی برای حفظ عنوان دوم خود خواهد داشت.

بارسلونا در مقطعی از فصل با نتایج غیرقابل تصوری از رتبه چهارم جدول لالیگا به ششم سقوط کرده بود و ژاوی پس از شکست مقابل ویارئال اعلام کرد که فصل آینده در این تیم نخواهد ماند. بعد از این اعلام جدایی چیزی در بارسلونا تغییر کرد و این تیم با روند رشد به نتایج جالبی رسید و با وجود نوسانات به مقام دوم رسید و شانس کمی برای قهرمانی و کسب جام از دستان رئال مادرید داشت.

اما شکست تلخ در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و سپس شکست برگشت در ال کلاسیکو دوباره همه چیز را تغییر داد و تیم ژاوی را خراب کرد. آنها پس از حذف از چمپیونزلیگ حالا یازده امتیاز با رئال مادرید فاصله دارند و با وجود اینکه شانس کمی برای قهرمانی در لالیگا از دست داده اند، حالا جایگاه دوم خود را در جدول رده بندی تهدید می بینند.

در حال حاضر خیرونا پدیده این فصل لالیگا که در مقطعی دچار افت شد و نتوانست به رقابت با رئال مادرید ادامه دهد، تنها با دو امتیاز اختلاف با بارسلونا در رده سوم قرار دارد و می تواند جایگاه این تیم را تهدید کند.

مقام دوم لالیگا برای بارسلونا و ژاوی مهم است زیرا با حفظ این رتبه می توانند فصل آینده در سوپرکاپ اسپانیا حضور داشته باشند.
با این حال این تیم تا پایان فصل لالیگا 6 بازی سخت پیش رو دارد که سه بازی اول آن بسیار سخت است و یکی از آنها در زمین حریف و در شرایطی فوق العاده سخت با خیرونا رو در رو خواهد بود. . حساس. دربی کاتالونیا

بارسا در سه بازی بعدی به ترتیب به مصاف والنسیا، خیرونا و رئال سوسیداد می رود، تیم های هشتم، دوم و ششم لالیگا، هر سه تیم فوق العاده قوی و با کیفیت هستند. از این دو دیدار البته دیدار با والنسیا و سوسیداد در خانه برگزار می شود.

بارسا در دور اول مقابل والنسیا به تساوی 1-1 رسید و در خانه 4-2 مغلوب خیرونا شد اما با یک گل سوسیه داد را شکست داد.

بارسا در سه بازی بعدی به مصاف آلمریا، تیم انتهای جدولی، سپس رایو وایکانو و سپس با سویا خواهد رفت. بارسا در بازی رفت در خانه با نتیجه 3 بر 2 آلمریا را شکست داد و اگر سقوط این تیم تا هفته 36 مشخص شود باید خوش شانس باشد در غیر این صورت در بسته این تیم دست و پنجه نرم خواهد کرد. کاتالان ها در بازی رفت مقابل رایو وایکانو بدون برد به میدان رفتند و مقابل سویا به پیروزی بسیار سختی دست یافتند و این تیم در آخرین دیدار خانگی خود بسیار سخت خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی