راز ضربه تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!


سرویس خبر شماره: 2017122
7 اردیبهشت 1403 ساعت 09:32
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یورگن کلینزمن، ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در مورد ضربه ای که از روی عصبانیت به کنار زمین زد، اظهارات جالبی کرد.

راز ضربه تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ضربه معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در دوران حضورش در بایرن مونیخ خارج از زمین بود، اکنون به بخشی افسانه ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در مصاحبه ای درباره این اتفاق و جنون آن زمان برایش صحبت کرده که در هفته سی و یکم فصل 96-97 رخ داد و در خاطره هواداران بایرن ماند. . .

کلینزمن در صحبت با Transfermarkt ناراحتی خود را از این اتفاق و گفتگوی خود با جیووانی تراپاتونی که مدیریت بایرن را بر عهده داشت، ابراز کرد: “من با گریه روبروی او ایستادم و گفتم: “استاد، متاسفم.” نمی دانم چه بر سرم آمد. بعد به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی نیست. این چیزی است که به دلیل احساسات اتفاق می افتد. البته بعد از آن همیشه تحت نظر بودم.»

2014986

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 96-97 رخ داد. بایرن تراپاتونی قرار بود در خانه مقابل فرایبورگ ته جدولی بازی کند. آنها نبردی نزدیک با بایر لورکوزن برای قهرمانی داشتند و هیچ اشتباهی نمی توانستند انجام دهند.

مشکل اینجا بود که در دقیقه 80 بازی با تساوی بدون گل ادامه یافت. این موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم بگیرد که جانشین کلینزمن شود که باعث عصبانیت او شد. این بازیکن با فریادهای فحاشی زمین را ترک کرد و در نهایت بشکه تبلیغاتی را با لگد به کنار زمین زد.

2014987

او درباره آن ضربه گفت: «آن ضربه خیلی دردناک بود. مچ پایم به شدت آسیب دید و خونریزی شدیدی داشت. این با مشاجره به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی همیشه شروع به بحث کردیم. بعد از بازی بلافاصله از همه اعضای تیم و همچنین مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این هرگز نباید اتفاق می افتاد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از آن فصل راه خود را جداگانه طی کردند، باشگاه بایرن این بخش از تاریخ فوتبال خود را تا به امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه ای در حال حاضر در باشگاه بایرن است.

مجله اخبار فوتبال خارجی