اقدام سرمربی ایتالیایی تاتنهام به نفع تصمیم جهانبخش/ کونته ستاره کره ای را ناامید کرد!

در دقیقه 72، با تلاش این کره ای برای کسب عنوان آقای دروازه بان، کونته تصمیم گرفت او را برای دو بازی اخیر تیمش در لیگ حفظ کند، بنابراین او را جایگزین کرد. برای شان یک اتفاق عجیب و غیرمنتظره بود و از چهره اش مشخص بود که اصلا از این تصمیم راضی نیست. البته ستاره کره ای بعد از بازی گفت که از این اتفاق ناراحت نیست و فقط کمی ناامید شده است.
سایت دونگا کره جنوبی درباره وضعیت شان در لیگ جزایر می نویسد: او به همراه علیرضا جهانبخش اکنون بیشترین گل زده در لیگ های اروپایی توسط بازیکنان آسیایی را به خود اختصاص داده است. وینگر ایرانی در زمان بازی برای آلکمار هلند موفق شد ۲۱ گل به ثمر برساند و بهترین گلزن مسابقات شد و حالا شان می تواند با یک گل دیگر در دو بازی بعدی تاتنهام این رکورد را بشکند.
تاتنهام در دو هفته پایانی لیگ به مصاف برنلی و نورویچ خواهد رفت و سون به نظر می رسد شانس خوبی برای گلزنی در این دو بازی داشته باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سان هیونگمین بدون شک برترین لژیونر فعلی فوتبال آسیاست و در فوتبال خود به خصوص در این فصل در بهترین شرایط قرار دارد. ستاره کره ای در هفتمین فصل حضورش در لیگ برتر با تاتنهام، برای اولین بار در آن دوره رکورد 20 گل فوتبال انگلیس و درخشش او در بازی پنجشنبه شب مقابل آرسنال در دربی شمال لندن را شکست. باعث شد تا محمد صلاح به صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس نزدیک شود و اسپرز فاصله خود را با همشهری افزایش دهد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را یک امتیازی کند. شان در آن بازی یک پنالتی گرفت و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا تاتنهام در آن بازی پیروز شود.
آن گل او را به رکورد دیگری رساند و حالا در کنار علیرضا جهانبخش تنها بازیکنان آسیایی هستند که توانسته اند در یک فصل 21 گل در لیگ های معتبر اروپایی به ثمر برسانند. البته سان دو بازی دیگر دارد تا این رکورد را بهبود ببخشد و صلاح را پشت سر بگذارد تا اولین بازیکن این قاره باشد که در 5 لیگ معتبر اروپایی عنوان آقای گلی را کسب می کند. البته اگر ژست محتاطانه آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام در این بازی نبود، شاید شان می توانست در این بازی به این مهم دست یابد.