تنش در مادرید؛ بازیکن سابق رئال در اردوی دشمن


سرویس خبر شماره: 1841224
8 سپتامبر 1401 ساعت 20:40
7.3K |

0نقطه نظر

رجیلون دو سال پیش برای بازی در تاتنهام به انگلیس آمد و قبل از آن بازیکن رئال مادرید بود. رقابت شدید دو باشگاه در پایتخت اسپانیا که رقابتی تاریخی است، انتقال بازیکنان این دو باشگاه به باشگاه دیگر را متشنج کرده است. اگرچه رگیلون مستقیماً از رئال به اتلتیکو نپیوست، اما همین که در رئال بازی می‌کرد برای عصبانیت رئال کافی است.

این مدافع اسپانیایی که مصمم است در آستانه جام جهانی قطر خود را به لوئیز انریکه ثابت کند تا بتواند در ترکیب لاروخا قرار بگیرد، به این نتیجه رسیده است که بازگشت به اسپانیا و بازی در اتلتیکو ممکن است باعث شود که او در ترکیب لاروخا قرار بگیرد. بیشتر مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرخی رگیلون مدافع اسپانیایی تاتنهام به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. او قبل از پیوستن به تاتنهام بازیکن رئال مادرید بود.

تنش در مادرید؛  بازیکن سابق رئال در اردوی دشمن

اتلتیکو مادرید که امسال پس از جدایی رنان لودی از دفاع چپ آن تیم و پیوستن به ناتینگهام فارست به دنبال یک مدافع برای این نقش بود، در نهایت موفق شد رگیلون را از تاتنهام جذب کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امضای قرارداد قرضی یک ساله بین تاتنهام و اتلتیکو مادرید برای انتقال پیراهن قرمز رگیلون به پیراهن بلانکو بدون شک رئال مادرید را از این مدافع اسپانیایی عصبانی خواهد کرد.

رگیلون در اولین سال حضورش در تاتنهام روزهای خوبی را پشت سر گذاشت، اما از زمان انتصاب آنتونی کونته به عنوان سرمربی تاتنهام، به تدریج در حاشیه قرار گرفت تا اینکه در نهایت تابستان امسال به عنوان یک بازیکن اضافی به مسئولان باشگاه معرفی شد.