دامار هملین مورد علاقه اولیه برای بهترین بازیکن سال NFL کامبک

بهترین بازیکن سال NFL کامبک یکی از جوایز ذهنی‌تر است که لیگ هر فصل به آن اهدا می‌کند. جوایزی مانند MVP و مربی سال را می‌توان بیشتر بر اساس نحوه انطباق آمار و ارقام در مقایسه با بقیه باشد، اما بهترین بازیکن سال کامبک بیشتر یک جایزه دو ساله است. و همانطور که امروز وجود دارد، بیلز ایمنی دامار هاملین دور از ذهن است که برنده شدن در فصل 2023-24 است.

هاملین به دلیل موقعیتش، برای برنده شدن جایزه CPOY سال آینده، نیازی به انجام کارهای زیادی جز بازگشت به میدان ندارد. به گفته BetOnline.ag، هاملین محبوب ترین بازیکن فراری است و شانس او ​​175+ است. بازگشت از یک آسیب جانی که در مقابل چشمان همه ما اتفاق افتاد، احتمالاً به اندازه کافی تأثیرگذار خواهد بود که جایزه را، شاید حتی به اتفاق آرا، تضمین کند.

همه ما داستان ترسناک، نگران کننده و الهام بخش دامار هملین و مشکلات سلامتی او را می دانیم. همه نگاه ها در دنیای ورزش (و فراتر از آن) به وضعیتی که در 2 ژانویه در سینسیناتی رخ داد و واکنش و بهبودی متعاقب آن دوخته شد. نام او بر سرفصل‌های آخر فصل تسلط داشت و NFL حتی مجبور شد برای بازی لغو شده تغییرات بسیار نادری را در برنامه/مکان انجام دهد.

شانس برنده شدن دامار هملین در CPOY چیست؟

در مورد نامزدهای سنتی CPOY، بقیه 5 نفر برتر همگی بازیکنان تهاجمی هستند. لامار جکسون در سال 2022 یک فصل پر از آسیب دیدگی داشت و برای بردن این جایزه در لیست +750 قرار گرفت که دومین شانس کوتاه است. کوپر کوپ که سال گذشته در هفته 10 از یک بیماری مچ پا در پایان فصل رنج می برد، در حال حاضر +800 است.

از دیگر نام‌های قابل توجه در برگه شرط‌بندی می‌توان به کالوین ریدلی، که فصل گذشته به دلیل قمار در بازی‌ها محروم شد، و کیلر موری که در سال 2023 با سرمربی جدید بازی می‌کند، اشاره کرد.

https://sportslens.com/news/damar-hamlin-is-early-favorite-to-win-nfl-comeback-player-of-the-year/ منبع:

دو نفر پایانی از 5 تیم برتر هر دو کوارتربک هستند. Tua Tagovailoa توانست اعداد MVP مانندی را در مورد ضربه های مغزی متعددی که در سال 2022 متحمل شده بود قرار دهد و اگر بتواند سالم بماند و اعداد مشابهی را ارائه دهد، نامزد CPOY است. Miami Dolphins QB در +900 فهرست شده است. راسل ویلسون که در اولین فصل حضورش در دنور سال بسیار ضعیفی را پشت سر گذاشت، یک مربی جدید و شاید دومین شروعی تازه در چند سال اخیر دارد. او به همراه 49ers QB Trey Lance در +1200 فهرست شده اند.