ستاره پرسپولیس همچنان منتظر تماس مسئولان باشگاه است!/ می خواهد قرمزپوش بماند

او که در هفته های گذشته در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده بود انتظار داشت قرارداد جدیدش با این تیم رسمی شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و به همین دلیل حتی زمزمه ناراحتی این بازیکن مارکدار در آذرماه گذشته در دیدار مقابل شهرری هم شنیده می شود. خودرو در مشهد دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.

طبق شنیده ها آل کثیر خواهان تمدید قرارداد برای یک فصل و نیم است اما باشگاه پرسپولیس می خواهد قراردادش را فقط برای نیم فصل تمدید کند. این مشکل باعث شد روند تمدید قرارداد با آل کثیر کمی طولانی شود. مشخص نیست قرارداد این بازیکن چه زمانی تمدید می شود و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما آنچه مشخص است دو طرف علاقه مند به همکاری بیشتر هستند و به زودی باید شاهد تمدید قرارداد با عیسی آل کث باشیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

علیرغم اینکه عیسی با حضور بازیکنانی مانند لوکادیا، دیاباته و عبدی در خط حمله، بازی در پرسپولیس سخت خواهد بود، اما آل کثیر همچنان خواهان تمدید قرارداد با پرسپولیس است. در حالی که عیسی همچنان منتظر تماس باشگاه پرسپولیس است، سران این باشگاه تصمیم گیری در این خصوص را به یحیی گل محمدی سپرده اند. یحیی چند وقت پیش گفته بود که مدیون عیسی هستم و قرارداد این بازیکن تمدید می شود. اما مشکلی که باعث شد تا الان قرارداد آل کثیر تمدید نشود چیست؟

عیسی آل کثیر که پس از عمل جراحی و بهبودی کامل در تمرین پرسپولیس شرکت کرد، چند روزی است که در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرده و وضعیت او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مشخص نیست. آل کثیر که سال گذشته پس از مدت ها مصدومیت مصدوم شده بود، سرانجام خردادماه امسال زانوی خود را به جراحان تحویل داد و پس از چند ماه مصدومیت اکنون آماده بازی است.

در عین حال علی‌رغم تایید پزشکان پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی، آل کثیر حاضر به جراحی نشد و می‌خواست با شرایط موجود بازی کند که کادرفنی با آن مخالف است. مهاجم پرسپولیس حتی با پارگی رباط در تمرین پرسپولیس شرکت کرد اما یحیی گل محمدی به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را نداد. این بازیکن با وجود گذشت 4 ماه از مصدومیت عیسی در مقابل عمل مقاومت کرد و قصد انجام آن را نداشت.

شاید اگر آن موقع می توانست در شروع لیگ جدید بازی کند. لجبازی و البته نصیحتی که به آل کثیر کردند، وقت زیادی را برای او تلف کرد. پس از اینکه یحیی گل محمدی به سختی مقابل این بازیکن ایستاد و اجازه نداد عیسی او را همراهی کند، سرانجام آل کثیر پس از مدت ها تصمیم به عمل جراحی گرفت و با تاخیری چند ماهه در نهایت زانوی خود را زیر تیغ جراح قرار داد. . او که با تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد محسوب می شود، پیشنهادات چند تیم لیگ برتری را رد کرده و همچنان می خواهد برای پرسپولیس بازی کند.