آلمانی ها هم لباس آدیداس را زیر سوال بردند!

این اتفاق فدراسیون فوتبال آلمان را بر آن داشت تا از آدیداس بخواهد که اهمیت مسائل زیست محیطی را در تولید لباس های آینده این تیم در نظر بگیرد تا پیراهن های بهتری برای بازیکنان آلمانی و همچنین فروشگاه های این کشور در دسترس باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از اینکه آلمانی ها لباس جام جهانی را از آدیداس دریافت کردند، دانشمندان دانشگاه هامبورگ وظیفه بررسی پیراهن ها را بر عهده گرفتند.
در طول پنج شستشوی اول، کت و شلوار سیاه و سفید Mannschaft به طور متوسط ​​68000 الیاف میکروپلاستیک را از دست داد که از نظر محیطی نتیجه بسیار ضعیفی است.


سرویس خبر شماره: 1856216
8 دسامبر 1401 ساعت 04:00
351

0نقطه نظر

پس از نتایج به دست آمده، رئیس گروه تحقیقاتی میکروپلاستیک در دانشگاه هامبورگ گفت:
واقعاً خیلی بد است. این الیاف در فاضلاب ماشین های لباسشویی ما در تصفیه خانه های فاضلاب که قادر به فیلتر کردن آنها نیستند، ختم می شود. بنابراین آنها مستقیماً از طریق رودخانه ها به دریاهای ما می روند.

آلمانی ها از کیفیت پیراهن های تولید شده توسط آدیداس برای رقابت های جام جهانی راضی نیستند و به این شرکت بزرگ معترض هستند.

آلمانی ها هم لباس آدیداس را زیر سوال بردند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اعتراض ملی پوشان آلمان به سیاست های فیفا و قطر قبل از بازی با ژاپن، لباس های تولید شده توسط آدیداس را چندین بار در مراکز تحقیقاتی خود شست و شو دادند و پس از مشاهده نتیجه، مواد به کار رفته در لباس های آدیداس مورد استفاده قرار گرفت. اعتراض کرد.
آدیداس از زباله های پلاستیکی بازیافتی در تولید پیراهن ها و سایر کالاهای ورزشی خود استفاده می کند و در این مورد با یک سازمان محیط زیست خصوصی که بر حفاظت از اقیانوس ها تمرکز دارد، همکاری می کند.
“به عنوان بخشی از سیاست های ما، ما تلاش می کنیم تا پیراهن هایی با دوام بالا تولید کنیم. ما سخت کار می کنیم تا از ساییدگی میکروفیبر جلوگیری کنیم.”