سورپرایز در مونیخ: مانه تا بهار بازی نخواهد کرد

این بدترین خبر ممکن برای جولیان ناگلزمن و هواداران بایرن مونیخ است. مانه در ماه فوریه در دیدار بزرگ بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت و تنها این احتمال وجود دارد که در بازی برگشت مقابل les Parisiens که برگزار می شود، شرکت کند. در 8 مارس



مجله اخبار فوتبال خارجی

سادیو مانه که شب گذشته قطعی شده بود جام جهانی را از دست داده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفته و تا بهار نمی تواند برای بایرن مونیخ به میدان برود.

سورپرایز در مونیخ: مانه تا بهار بازی نخواهد کرد

Esport 1 می گوید که مانه در اینسبروک، سوئیس جراحی شده است. عمل جراحی پر کریستین فینک و دکتر اندی ویلیامز، یکی از معروف ترین جراحان ارتوپد، روی پای راست ستاره سنگالی انجام شد و موفقیت آمیز بود.


سرویس خبر شماره: 1854122
27 نوامبر 1401 @ 5:34 ب.ظ
1.1 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته از سوی فدراسیون فوتبال سنگال اعلام شد که سادیو مانه علیرغم امیدواری قادر به حضور در جام جهانی قطر نیست و به دلیل آسیب دیدگی از نازک نی پای راست نمی تواند به میدان برود. در این مسابقات با پیراهن تیم ملی کشورش. .

بر اساس این گزارش، بازیکن سال آفریقا یکی دو روز دیگر روند ریکاوری خود را در مونیخ آغاز می کند اما تا ماه مارس که فصل بهار است نمی تواند در بازی های بایرن شرکت کند.

اما امروز اخبار تکمیلی از آلمان نشان داد که مانه نه تنها حضور در جام جهانی را از دست داد، بلکه پای خود را نیز تحت عمل جراحی قرار داد. از این رو، او تا چند ماه نمی تواند در باشگاه خود بایرن مونیخ حضور داشته باشد.