شریفی نسب: صنعت نفت با پرکاس در حال فروپاشی بود

وی درباره اظهارات پرکاس در خصوص دخالت و کم کاری بازیکنان بیان کرد: وقتی سرمربی کار روحی و روانی را بلد نباشد و نتواند با بازیکنان ارتباط برقرار کند و صحبت از دخالت کند، کارش تمام شده و دیگر نباید خودش را سرمربی خطاب کند. . بازیکنان باهوش و بسیار تحصیل کرده هستند و درک می کنند که مربیشان چگونه است و رفتار و شخصیت مربی تعیین می کند که چگونه با آنها رفتار کنند.

وی با انتقاد از عملکرد تیم زیر نظر پرکاس گفت: به نظر من تیم فوتبال عجیبی بازی کرد. وقتی بازی تیم را می بینید، کار مربیگری مشخص می شود، اما متأسفانه چیزی را که باید در تیم می دیدیم، ندیدیم. صنعت نفت بازیکنان خوبی دارد و تیم ضعیفی نیست اما طراوت لازم در ترکیب وجود نداشت و تصمیم مدیریت باشگاه درست بود.

این پیشکسوت صنعت نفت آبادانی ادامه داد: در هر شهری چند مربی هستند که در لیگ برتر مربیگری کرده اند اما در آبادان این کار را انجام نداده ایم. اگر مسئولان تیم به ما اعتماد ندارند و به گزینه های داخلی دیگر اعتماد ندارند و قصد جذب مربی خارجی را دارند، می توانند از بچه های خردسال برای حداقل تمرین استفاده کنند.

شریفی نسب تصریح کرد: در حال حاضر هر مربی انتخاب شده فرصت کار دارد. به نظر من هر وقت ماهی را از آب بیرون می آورید تازه است. آقای پارو و هیئت مدیره کاملاً تصمیم درستی گرفتند زیرا فکر می کنم آقای پرکاس حال خوبی نداشت و تیم قطعاً سقوط می کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم درایت آقای پارو بهترین تصمیم را بگیرد و به فوتبال آبادان کمک کند و در ادامه فصل بهترین اتفاقات برای این تیم رقم بخورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1844790
30 سپتامبر 1401 در 6:52 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اگر به ما اعتماد ندارید، حداقل ما را آموزش دهید.

شریفی نسب درباره احتمال حضورش در صنعت نفت گفت: در حال حاضر شرایط سخت است و مسئولان در ابعاد مختلف در حال بررسی وضعیت هستند. من سال گذشته سرمربی تیم امیدها بودم و تیم ما قهرمان شد و الان هم می خواهم در صنعت نفت کار کنم. من مدیون هواداران آبادانی هستم و دوست دارم همانطور که در فوتبالم در همه جای آبادان بوده ام به عنوان سرمربی هم همینطور باشد. هر وقت بتوانم کمکی داشته باشم در کنار باشگاه صنعت نفت هستم و تمام تلاشم را می کنم تا باشگاه را از این وضعیت خارج کنم و از فاز خطر نجات دهم.

امید شریفی نسب گفت: با توجه به عملکرد صنعت نفت در شش هفته ابتدایی لیگ برتر، اخراج رضا پرکاس اقدامی عاقلانه بود.

شریفی نسب: صنعت نفت با پرکاس در حال فروپاشی بود

وی در پاسخ به حضور شفر روی نیمکت صنعت نفت گفت: من با این سرمربی کار نکرده ام و حتما مسئولان درباره او استعلام های لازم را انجام می دهند و بعد تصمیم گیری می کنند. در حال حاضر فوتبال آبادان برای نجات به یک سرمربی شایسته نیاز دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید شریفی سرمربی فصل گذشته آبادان امید صنعت نفت آبادان که با این تیم قهرمان لیگ یک امید و حتی در حاشیه یکی از بازی های امید صنعت نفت در لیگ بیست و یکم شد، مورد توجه قرار گرفت. گزینه ای از سوی برخی از هواداران آن تیم. جانشین علیرضا منصوریان دلگرم شد، در گفتگو با خبرنگار ما درباره برکناری رضا پرکاس از سرمربیگری طلای پوشان آبادانی گفت: نمی دانم آقای پرکاس با چه شرایطی و به چه شکلی به صنعت نفت آمدند. ، اما معلوم بود که به زودی اخراج می شود و چیز عجیبی نبود. فکر می کنم مدیریت باشگاه تصمیم خوبی گرفت و اجازه نداد او دیر بیاید. خروج آقای پرکاس کمک بزرگی به صنعت نفت بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر او سرمربی خارجی مناسب نفت است یا سرمربی ایرانی، گفت: گزینه های خوبی برای صنعت نفت در بین مربیان ملی وجود دارد. مثلا آقای ویسی خوزستانی است، بازیکنان تیم ما را می شناسد و سه قهرمانی هم کسب کرده است. به نظر من باید مربی ای انتخاب کرد که دانش داشته باشد، اما اگر می خواهید مربی خارجی جذب کنید، بهتر است چند بچه خردسال آبادانی را به او بسپارید تا مربیگری هم در آبادان انجام شود.