عصبانیت اینتر: چه ساعتی بود که به دنیا آمدم!


سرویس خبر شماره: 1852686
18 نوامبر 1401 ساعت 14:53 |
26.8K |

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لائوتارو مارتینز، مهاجم 25 ساله آرژانتینی اینتر در باخت اینتر در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس، 90 دقیقه کامل بازی کرد و با وجود یکی دو موقعیت خوب، نتوانست دروازه این تیم را باز کند. البته در مجموع لائوتارو در این فصل با ایده آل فاصله زیادی دارد و در 19 بازی سری آ و لیگ قهرمانان اروپا تنها 7 گل به ثمر رسانده است. اما پس از باخت 2-0 اینتر مقابل یوونتوس، لائوتارو مارتینز تولد همسرش آگوستینا گاندولفو را در یک کلوپ شبانه میلان جشن گرفت و به نظر می رسد این رفتار باعث عصبانیت باشگاه شده است.

البته لائوتارو روز گذشته در کمپ تمرینی نراتزوری در آپیانو در این مورد با سران اینتر صحبت کرد و این سوءتفاهم را برطرف کرد و حالا همه در این باشگاه روی بازی امشب مقابل بولونیا تمرکز کرده اند. فاصله 14 امتیازی تا بالای جدول باعث شده اینتر شانس زیادی برای کسب اسکودتو در این فصل نداشته باشد و حالا هدف این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر خواهد بود. تیم ها



مجله اخبار فوتبال داخلی

برگزاری جشن تولد همسر لائوتارو مارتینز باعث ناراحتی سران اینتر شده است.

عصبانیت اینتر: چه ساعتی بود که به دنیا آمدم!

کوریره دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد که لائوتارو این مراسم را در یک کلوپ شبانه معروف در منطقه نخبگان میلان برگزار کرد و عکس ها و فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی خشم مسئولان باشگاه را برانگیخت. مدیران اینتر به سرعت نسبت به این رفتار ابراز نارضایتی کردند و جریمه ای برای این بازیکن در نظر گرفتند. باشگاه معتقد است رفتار مهاجم آرژانتینی بی احترامی به سایر بازیکنان و ناامیدکننده بوده است.