لیگ اسپانیا از فصل آینده تغییر نام می دهد / پایان لالیگا سانتاندر

قبل از Banco Santander، لالیگا تحت عنوان LaLiga BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Archentaria) اداره می شد و این شرکت اسپانسر لیگ اسپانیا بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجیاما طرفین این قرارداد روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کردند که فصل 2022-2023 آخرین فصل همکاری آنها خواهد بود و فصل آینده لالیگا با نامی جدید و اسپانسر مالی جدید برگزار می شود.

دقیقاً 7 فصل (2016-2017) بود که لالیگا با بانک سانتاندر برای فروش نام لیگ اسپانیا به توافق رسید و از آن زمان این رقابت ها با نام لالیگا سانتاندر برگزار می شود.

لالیگا که به دنبال سود 20 میلیون یورویی از اسپانسر جدید است، هفته آینده شریک تجاری خود را معرفی خواهد کرد و اسپانسر جدید از ابتدای فصل آینده به نام لالیگا اضافه خواهد شد.

فصل جدید فوتبال آخرین فصلی خواهد بود که در آن لیگ اسپانیا به عنوان لالیگا سانتاندر برگزار می شود. مسئولان لیگ اسپانیا به دنبال اسپانسر مالی جدیدی هستند و به همین دلیل از فصل 2023-2024 این لیگ نام جدیدی خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات، قرارداد با اسپانسر جدید 5 ساله است و مسئولان سازمان لیگ اسپانیا معتقدند سود خوبی از این قرارداد خواهند برد.