معلوم است چرا یحیی صحبت نمی کند/ بازیکن پرسپولیس مشکل روحی داشت/ پنالتی نفت گل می شد، همبازی گل محمدی می برد.

امتیاز بازیکنان پرسپولیس مثل ترابی یا عبدی را چطور دیدید؟

معلوم است چرا یحیی صحبت نمی کند/ بازیکن پرسپولیس مشکل روحی داشت/ پنالتی نفت گل می شد، همبازی گل محمدی می برد.

برای چی؟

عجیب است! وقتی تیم ملی نیاز به مربی خارجی داشته باشد، یک ایرانی می آورد و وقتی به یک ایرانی نیاز دارد، یک خارجی می آورد. شاید انتشار اسامی این افراد تماشایی باشد. ما نمی دانیم پشت پرده چه می گذرد. همه این اقوام قابل احترام هستند و برخی از آنها سابقه مربیگری تیم ملی را دارند اما چرا امروز!

وضعیت بالای جدول را چگونه ارزیابی می کنید؟

البته ما باختیم! باید بعد از جام جهانی برای سرمربیگری تیم ملی تصمیم می گرفتیم.

فکر می کنم پرسپولیس نیم فصل دوم را خوب شروع نکرد و نتایج ضعیف تا حدودی تیم را با مشکل مواجه کرد اما جام حذفی همیشه مثل یک تیغ دولبه است. . بازی خوبی از پرسپولیس به اصفهان دیدیم. پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید. البته از این پس 9 بازی و 9 فینال تا پرسپولیس باقی مانده است.

این به معنای مفید بودن مربی ایرانی برای تیم ملی است؟

نتایج پرسپولیس در دو دیدار اخیر بهتر شده است. دلیل این کار را چه می دانید؟

گفته می شود فلیکس سانچز گزینه اصلی تیم ملی است. به نظر شما این مربی می تواند با فدراسیون ما همکاری کند؟

ما نمی توانیم یک هزارم امکانات قطر را برای او فراهم کنیم. من کاری به 60 هزار تومن ندارم که اگه بیاد قراردادش مثل ویلموتس سر به فلک میکشه. این مربی تمام امکانات را در اختیار داشت. در قطر حداقل 10 زمین چمن آماده برای تیم ملی قطر وجود داشت. اما اینجا فقط یک میدان و یک کمپ داریم! با این وضعیت اگر بیاید اینجا و امکانات ایران را ببیند خودش می رود. نیازی نیست بیشتر تلاش کنیم.

شاید از چیزی ناراحت است. دلیلش روشن است. شاید او کاستی هایی را در اطراف تیمش می بیند که نمی خواهد صدایش را بیان کند تا تیمش به حاشیه نرود. شاید او می خواهد تیمش در این شرایط نتیجه بگیرد و نمی خواهد در پرسپولیس مشکل ایجاد کند.

با این شرایط به گزینه های اصلی فدراسیون برای هدایت تیم ملی چه می گویید؟

باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. راستش بازی جالبی بود. نفت مسجد سلیمان اگرچه در حال سقوط است و شانس بسیار کمی برای ماندن دارد، اما مقابل پرسپولیس تهاجمی بازی کرد. همین عامل هم باعث شد پرسپولیس بازی را راحت کند. چون هر تیمی جلوی پرسپولیس تهاجمی کار می کند، فرصت بیشتری به پرسپولیس می دهد.

قطعا! مربی ایرانی سرش را پایین می اندازد، کم توقع دارد، اگر پولش را ندهند داد و بیداد نمی کنند و بالاخره زبان همدیگر را می فهمند. مربی خارجی شوخی نمی کند! اگر پول دیر شود، اگر امکانات در اختیارش نباشد و مشکلاتی پیش بیاید حرف های زیادی برای گفتن دارد و بلافاصله به فیفا شکایت می کند. به نظر من باید به جای این همه نمایش، یک مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب کنند تا این آشفتگی زودتر تمام شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان را چگونه ارزیابی کردید؟

معلوم است چرا یحیی صحبت نمی کند/ بازیکن پرسپولیس مشکل روحی داشت/ پنالتی نفت گل می شد، همبازی گل محمدی می برد.

معلوم است چرا یحیی صحبت نمی کند/ بازیکن پرسپولیس مشکل روحی داشت/ پنالتی نفت گل می شد، همبازی گل محمدی می برد.

خوب است که این بچه ها گل زدند. مهدی ترابی برای رهایی از فشار به پرسپولیس نیاز داشت تا گل بزند. برای مهدی عبدی هم خیلی خوشحال شدم. او پس از مدت ها باید برای گلزنی و بازیابی روحیه در این بازی حاضر می شد. این بچه مشکل روحی داشت. الان فکر کنم بهتر بشه

فکر می کنید چرا یحیی گل محمدی در نشست های خبری شرکت نمی کند؟

در مورد پنالتی زودهنگام و مهار بیرانوند حرفی داری؟

به نظر شما وقت تلف کردیم؟

تو مهاجم بودی، وضعیت پریرا را چطور می بینی؟ آیا این به پرسپولیس کمک می کند؟

پایان رفعت، بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرورزشی درباره دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان و وضعیت مربیان تیم ملی اظهار نظر کرد.

شک دارم!

پریرا را نباید با لوکادیا مقایسه کرد. او به محض ورود به پرسپولیس یک گل زد. او گل های مهمی هم به ثمر رساند اما این برزیلی مدت زیادی است که بازی نکرده و کم کم شرایطش رو به بهبود است. اما سبک بازی او نشان می دهد که می تواند به پرسپولیس کمک کند.

اگر آن پنالتی گل می شد، پرسپولیس آنقدر خوب بود که می توانست برنده شود. پرسپولیس به آن سه امتیاز نیاز داشت و آنها را دنبال کرد. مطمئن باشید او در هفته های آینده با این بازی دوباره برنده خواهد شد.

فکر می کنم رقابت سخت شده است. سپاهان و استقلال هم عملکرد خوبی دارند. گل گهر سیرجان قهرمان شد. تراکتورسازی مربی خوبی آورد و همه تلاش می کنند. لیگ گرم شده و فکر می کنم روزهای جالب تری برای فوتبال ایران در پیش است.